Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Персональний продаж

(поєднання двох функцій – нформаційно-комунікаційної та збутової)

 

Суб'єкти персонального продажу
аптечні фахівці   збутовий персонал фармацевтичного підприємства   медичні або торговельні представники фармацевтичної фірми

 

Форми персонального продажу
ä медичний представник чи аптечний фахівець контактує з одним лікарем; ä медичний представник проводить презентацію для групи лікарів; ä торговельний представник контактує з одним покупцем; ä торговельний представник проводить презентації для групи покупців; ä група збуту контактує з групою покупців (комерційні переговори); ä проведення представниками навчальних семінарів для лікарів однієї чи декількох спеціальностей, аптечних фахівців або співробітників фармацевтичної фірми-покупця з питань застосування та прогресивних прийомів просування лікарських засобів фірми-виробника.

стимулювання збуту лікарських засобів -спрямоване на прискорення і посилення зворотного реагування:

 

споживачів Ø надання безкоштовних зразків ліків на поглиблене клінічне дослідження; Ø презентації нових лікарських засобів; Ø лотереї, конкурси, вікторини; Ø різні цінові знижки; Ø підтримка постійних покупців, дисконтування.

 

фармацевтичних посередників Ø знижки від партії куплених ліків; Ø відтермінування платежів; Ø премії за рівень реалізації ліків; Ø конкурси та вікторини для аптечних фахівців; Ø спільне рекламування; Ø збільшення комісійних виплат при довготривалі ефективній співпраці; Ø допомога аптекам в оформленні залів обслуговування.

 

власний збутовий персонал Ø преміювання кращих працівників; Ø нагородження їх цінними подарунками; Ø надання кращим працівникам додаткових днів відпустки; Ø виділення путівок для відпочинку, організовування туристичних подо­рожей за рахунок фірми; Ø організовування конкурсів фахівців із нагородженням переможців; Ø розширення участі передовиків у прибутках підприємства; Ø використання широкого арсеналу моральних стимулів.

Читайте також:

  1. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  2. IX. Технологии и инструменты продажи товаров и услуг
  3. Автомати для продажу гарячих напоїв
  4. Автомати для продажу гарячих страв
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Агентські продажі
  7. Анализ безубыточного объема продаж
  8. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  9. Аудит процесу продажу (реалізації продукції), циклу отримання доходів
  10. Базисні умови зовнішньоекономічних договорів (контрактів) купівлі-продажу (поставки)
  11. Близьким до продажу кредитів є метод сек'юритизації активів.
  12. Боргові цінні папери, що рефінансуються Національним банком України, у портфелі банку на продаж




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
PR-Заходи фармацевтичної фірми | Мерчандайзинг в аптеках

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.