Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мерчандайзинг в аптеках

комплекс комунікаційних заходів, спрямований на збільшення обсягу продаж аптеками та їх відокремленими структурними підрозділами лікарських засобів конкретного виробника, в першу чергу безрецептурних препаратів
Викладка – це кількість упаковок препарату на у першому ряді горизонтальної полиці, а саме: а) розміщення торгових марок лікарських засобів на полицях вітрин, стелажів, у залежності від типу аптечного закладу і місця в залі обслуговування; б) підтримка обсягу й асортименту безрецептурних препаратів; в) горизонтальне і вертикальне розташування блоків продукції; г) розміщення із запозиченням популярності інших марок (своїх препаратів чи препаратів-конкурентів); д) ротація ліків в залежності від терміну придатності.

 

Характеристика місць розташування ліків у залі обслуговування аптеки

Сильні місця Слабкі місця
ä полиці з правої сторони в напрямку руху покупців; ä перетинання рядів полиць; ä місця з гарним фронтальним оглядом; ä простір біля каси; ä крайні ділянки окремо розміщеного прилавку з полицями. ä полиці з лівої сторони за ходом руху покупців; ä кути залу обслуговування; ä місця біля входу в аптеку.

Критерії розміщення безрецептурних препаратів у залі обслуговування

Ø за рівнем - у вигляді вертикальних блоків, на рівні очей, на один рівень нижче або вище очей, найнижчий рівень краще не використовувати; Ø на рівні (на полиці) -на відстані витягнутої руки, зліва на право за розміром і кольором упаковки: від малої до великої, від світлого до темного; менш відомі ліки розташовуються усередині викладок популярних марок препаратів-аналогів; Ø за розміром упаковок -малі - угорі, великі - унизу; Ø серед препаратів-конкурентів -поруч із препаратами, які мають високий попит (щоб запозичати популярність); подалі від препаратів, для яких характерний низький попит; самі по собі; Ø дублювання -повторення однієї і тієї ж позиції лікарського засобу в злитому ряді; Ø доступність - за терміном придатності та цілісністю упаковки.

 


Читайте також:

  1. Завдання та методи мерчандайзингу роздрібного торговця.
  2. Завдання та методи мерчандайзингу товаровиробників.
  3. Мерчандайзинг. Санітарно-просвітня робота в аптеках як чинник підвищення санітарних знань населення.
  4. Методика таксування серійно виготовлених лікарських форм у лікарняних і міжлікарняних аптеках
  5. Основні відомості про аптеку, її функції. Правила зберігання та відпуску ліків в аптеках і відділеннях стаціонару.
  6. Порядок приймання товару в аптеках
  7. Тема: Організація приймання, зберігання та виготовлення лікарських засобів в аптеках та інших структурних підрозділах для лікувально-профілактичних закладів.




Переглядів: 930

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Персональний продаж | Порядок підготовки до участі в спеціалізованих медичних виставок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.