Порядок підготовки до участі в спеціалізованих медичних виставок
Вибір виставки
|
Планування участі
|
Укладання кошторису
|
Добір і підготовка фахівців
|
Вибір засобів привернення
уваги відвідувачів
|
Контрольні питання до теми № 15
1. Головні та підпорядковані цілі системи маркетингових комунікацій (СМК).
2. Складові системи маркетингових комунікацій фармацевтичного підприємства.
3. Чинники, що визначають структуру СМК.
4. Основні завдання реклами та критерії вибору засобів розповсюдження реклами.
5. Модель впливу реклами лікарського засобу на потенційного споживача.
6. Функції та заходи «ПАБЛІК РІЛЕЙШИНЗ» фармацевтичної фірми.
7. Форми персонального продажу лікарських засобів.
8. Стимулювання збуту лікарських засобів.
9. Мерчандайзинг в аптечних установах.
10. Порядок підготовки до участі в спеціалізованих медичних виставках.
Завдання для лабораторної роботи роботи № 15
1. Розробити стратегію рекламної кампанії для конкретного лікарського засобу.
2. Розробити рекламні слогани для проведення рекламного заходу на конкретний лікарський засіб.
3. Придумайте сюжет для телереклами лікарського засобу.
Читайте також: - I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
- II. Порядок разработки индивидуальной программы
- III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
- IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
- IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
- The peace – порядок
- V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
- V. Порядок подання скарги
- V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|