Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Агентські продажі

Цей вид збуту готельних послуг здійснюється через посе­редницькі ланки в готельній сфері. До них належать: турагенти і туроператори, готельні клуби і професійні асоціації, ку­рортні бюро, агенти-індивідуали, авіакомпанії та інші транс­портні організації. Взаємини з ними готелі будують на договірній основі і балансі інтересів. Найважливішими для го­телів агентами з продажу готельних послуг є туроператори і турагенти.

Готелі, що продають туроператорам великі блоки номерів, надають їм знижки звичайно 15-20%. Крім того, для великих груп знижки можуть бути і більш високими. Турфірми зазда­легідь домовляються з готелями про ціну і кількість номерів, що викуповуються, забезпечуючи тим самим можливість для своїх клієнтів одержати потрібний номер за певною ціною. Деякі тур­фірми викуповують цілі поверхи в готелях. Вигідність такої схе­ми продажів очевидна, блоки номерів продаються за заздалегідь обумовленою ціною, і це знижує ризик для готелю виявитися незавантаженим.

Турагентства є посередниками між туроператорами, готе­лями й споживачами і відіграють важливу роль на готельному ринку, оскільки через них проходить основна частина роздріб­них продажів послуг.

Готелі, розробляючи політику продажів, особливу увагу мають приділяти турагентам, оскільки саме ця категорія парт­нерів є основною і до неї потрібна пильна увага. У цьому зв'яз­ку завдання менеджерів відділу продажів полягає в пошуку ста­більних турагентств і зміцненні партнерських відносин з ними за допомогою широкого діапазону знижок. Крім того, менед­жери відділу продажів повинні глибоко вивчати ділову репута­цію турагентів, їхню фінансову стійкість, рівень професіоналі­зму працівників, відгуки клієнтів і партнерів по бізнесу для того, щоб скласти справедливе уявлення і правильно побудувати взаємини з ними.


Читайте також:

  1. Бюджет продажів
  2. Коефіцієнти рентабельності продажів.
  3. Облік доходів і витрат з закупівель і продажів при бартерній формі розрахунків
  4. Облік доходів і витрат з закупівель і продажів при грошовій формі розрахунків
  5. Система нормативно-правових актів, що регулюють агентські відносини у сфері господарювання
  6. Служби маркетингу і продажів готелю
  7. Фірма, що робить складські навіси, вирішує прогнозувати продажу шляхом зважування минулих продажів за три місяці в такий спосіб.




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прямий продаж | Корпоративний продаж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.