Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прямий продаж

Цей вид продажу послуг готель здійснює безпосередньо клієнтам, без залучення посередників. У готельній практиці він звичайно називається вільним поселенням. За вільного посе­лення можливе попереднє бронювання розміщення. Велика частина таких клієнтів поселяється без завчасної резервації місць. Знижки на розміщення за вільним поселенням, як пра­вило, не надаються. Ці клієнти сплачують проживання за по­вним тарифом і, отже, є цінною клієнтурою для готелю. У ве­ликих готелях середньорічний показник вільного поселення складає 8-10 %, а частка прямого бронювання —10-15 %. Готелі зацікавлені у розвитку цього каналу продажів, оскільки заощад­жуються кошти на винагороду для посередників. Для активі­зації політики прямих продажів багато готелів мають договірні відносини з різними клубами, члени яких мають дисконтні кар­тки, які надають їм певні знижки під час перебування в цих го­телях. Знижки можуть надаватися як у вихідні, так і в будні дні. Застосовується диференційований підхід: якщо в будні дис­контні картки дають знижку 10-20%, залежно від договорів з готелями і клубами, то у вихідні дні і свята знижка може скла­дати 5%.

 


Читайте також:

  1. Автомати для продажу гарячих напоїв
  2. Автомати для продажу гарячих страв
  3. Автомати для продажу штучних товарів
  4. Агентські продажі
  5. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  6. Близьким до продажу кредитів є метод сек'юритизації активів.
  7. Бюджет продажів
  8. Виготовлення, зберiгання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв i тютюнових виробів
  9. Виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів
  10. Відображення в обліку операцій з продажу товарів на умовах наступної оплати
  11. Відображення господарських операцій з продажу товарів у розстрочку
  12. Глобальні телекомунікаційні технології в області реклами й електронного продажу товарів.




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Канали збуту готельних послуг | Агентські продажі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.