МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальні вимогиДисертацію друкують машинописним способом або за допомогою принтера на одному боці аркуша білого паперу формату А4 (210×297 мм) через два міжрядкових інтервали до тридцяти рядків на сторінці. Мінімальна висота шрифту 1,8 мм. Можна також використати папір форматів у межах від 203×288 до 210×297 мм і подати таблиці й ілюстрації на аркушах формату А3. Усі примірники дисертації повинні бути ідентичними. У разі використання здобувачем копіювальної техніки ідентичність усіх примірників дисертації необхідно засвідчити спеціалізованою вченою радою. Обсяг основного тексту дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук має становити 11-13 авторських аркушів (для суспільних і гуманітарних наук 15-17 авторських аркушів). Обсяг основного тексту дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук має становити 4,5- 7 авторських аркушів (для суспільних і гуманітарних наук — 6,5-9 авторських аркушів). Зазначений вище обсяг дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора чи кандидата наук розрахований на використання при їх оформленні звичайних (не портативних) друкарських машинок при друкуванні через 2 інтервали на папері формату А4 або комп'ютерів з використанням шрифтів текстового редактора Word розміру 14 з полуторним міжрядковим інтервалом. Текст дисертації друкують, залишаючи поля таких розмірів: ліве - не менше 20 мм, праве - не менше 10 мм, верхнє - не менше 20 мм, нижнє - не менше 20 мм. Шрифт друку повинен бути чітким, стрічка друкарської машинки — чорного кольору середньої жирності. Щільність тексту дисертації- всюди однакова. Вписувати в текст дисертації окремі іншомовні слова, формули, умовні знаки можна чорнилом, тушшю, пастою тільки чорного кольору, при цьому щільність вписаного тексту повинна бути наближеною до щільності основного тексту. Друкарські помилки, описки, графічні неточності, які виявилися під час написання дисертації, можна виправляти підчищенням або зафарбуванням білою фарбою та нанесенням на тому ж місці або між рядками виправленого тексту (фрагменту малюнка) машинописним способом. Допускається наявність не більше двох виправлень на одній сторінці. Роздруковані на ЕОМ програмні документи повинні відповідати формату А4 (мають бути розрізаними), їх включають до загальної нумерації сторінок дисертації і розміщують, як правило, в додатках. Текст основної частини дисертації поділяють на розділи, підрозділи, пункти та підпункти. Заголовки структурних частин дисертації «ЗМІСТ», «ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ», «ВСТУП», «РОЗДІЛ», «ВИСНОВКИ», «СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ», «ДОДАТКИ» друкують великими літерами симетрично до набору. Заголовки підрозділів друкують маленькими літерами (крім першої великої з абзацного відступу. Крапку в кінці заголовка не ставлять. Якщо заголовок складається з двох або більше речень, їх розділяють крапкою. Заголовки пунктів друкують маленькими літерами (крім першої великої) з абзацного відступу в розбивку в підбір до тексту. В кінці заголовка, надрукованого в підбір до тексту, ставиться крапка. Відстань між заголовком (за винятком заголовка пункту) та текстом повинна дорівнювати 3-4 інтервалам. Завдання 5.Укладіть зразок наказу про прийняття на роботу за контрактом. Охарактеризуйте обов’язкові реквізити даного документа. Завдання 6. Розташуйте реквізити розпорядження у послідовності, типовій для цього ділового документа. Наприклад: 1) герб України; 2) назва виду документа (розпорядження); 3) назва органу управління, що видає розпорядження; 4) заголовок; 5) дата або дата й номер; 6) місце видання; 7) підпис відповідальної особи; 8) текст розпорядження. Завдання 7. Згідно із запропонованим формуляром-зразком укладіть текст вказівки (тема довільна).
Завдання 8. Виправити помилки: в залежності, в значній мірі, визов, больничний, від несподіванки, відчислення, відзив, визов, взамін, два роки назад, даром, до цих пір, жжога, заключення, за останній час, заслуговує уваги, здавати іспит, недостаток, нанести шкоди, не по собі, на днях, надоїдати, переписка, падати в обморок, переключатель, підписатися на газету, рядом, саме головне, співставляти. Завдання9. Розкрийте значення слів і словосполучень: резолюція, гриф погодження, регламент, оригінал, адресат, ступінь гласності, нормативно-правовий акт. Запитання для самоконтролю: 1. Які документи за призначенням належать до організаційних? 2. Хто зазвичай розробляє статут (юридична особа чи служба діловодства)? 3. Які обов’язкові реквізити містить формуляр положення? 4. Назвіть сторони діяльності установ, що їх регламентують інструкції. 5. Які основні вимоги до укладання наказів щодо особового складу? 6. Яка мета створення постанов та вказівок? Методичні рекомендації до практичного заняття на тему: “Довідково-інформаційні документи, специфіка їх оформлення” (2 години) Обґрунтування теми: Вільне володіння українською літературною мовою сприяє реалізації творчого потенціалу кожної освіченої людини в усіх сферах її життя, а також духовному вдосконаленню та розвитку національної свідомості. Мета заняття: Виробити у студентів практичні навики щодо оформлення довідково-інформаційних документів та дотримання етикету ділового мовлення під час укладання ділових паперів. Питання для обговорення: 1. Призначення довідково-інформаційних документів, їх види. Акт - довідково-інформаційний та обліково-фінансовий документ. 2. Довідки та службові записки. Особливості укладання цих документів. 3. Плани та звіти. Вимоги щодо їх оформлення. 4. Протокол, його реквізити, витяг з протоколу. 5. Види службових листів; телеграма, телефонограма, факс. 6. Оголошення, повідомлення, запрошення. Реквізити, основні вимоги щодо написання та оформлення. 7. Адреса, правила її написання та оформлення. Вправи та завдання до теми: Завдання 1. Складіть акт про списання обладнання в хірургічному стоматологічному відділенні. Охарактеризуйте розміщення основних реквізитів при оформленні цього документа. Завдання 2. Напишіть доповідну записку на ім’я ректора ІФНМУ про необхідність переобладнання навчального стоматологічного кабінету. Завдання 3. Напишіть пояснювальну записку на ім’я декана вашого факультету про пропущення вами занять з історії медицини. Завдання4. Укладіть звіт про виконання вами навчальної практики. Завдання5. Підготуйте текст протоколу зборів вашого колективу (тема довільна). Завдання6. Змоделюйте згідно з наведеним нижче зразком-схемою протокол засідання екзаменаційної комісії про складання вами вступного іспиту до аспірантури. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ЗАТВЕРДЖУЮ: Керівник ______________ __ ______________200 р.
ПРОТОКОЛ № __ засідання комісії з приймання кандидатських іспитів від 29жовтня2009 р.
Склад комісії затверджено наказом керівника Ткач М.В. від 4 жовтня 2009 р. № 15-асп. §9
І. За програмою, затвердженою Міністерством освіти України, вченою радою вищого навчального закладу, наукової установи (потрібне підкреслити), протокол від 01 квітня 2003 р. № 1, поставлено такі запитання:
Основні:
Додаткові:
II. За додатковою програмою, затвердженою вченою радою вищого навчального закладу, наукової установи, факультету (потрібне підкреслити) протокол від 28.08.2009 р. № 1 поставлено такі запитання:
Основні:
Додаткові:
Загальна оцінка:
Завдання 7. Підготуйте витяг з протоколу на довільну тему згідно із запропонованим нижче зразком. Протлумачте основні вимоги до укладання цього документа.
Завдання 8. Відредагуйте подане оголошення. З’ясуйте, чи використовують оцінну лексику, комбінації шрифтів, малюнки при укладанні оголошення. Оголошення До уваги членів Вченої ради університету 21.12.09 р. в конференцзалі університету відбудеться засідання Вченої ради. Порядок денний: 1. Обговорення результатів роботи комісії ДІНЗ МОНУ та прийняття заходів щодо усунення роботи виявлених недоліків. Доповідають: Романчук І.М., Максименко О.П., Бондарчук В.П. 2. Про допуск до конкурсу на заміщення посад ПВС. Доповідає: ректор. 3. Зміни до складу Вченої ради університету. Доповідає: ректор. 4. Зміни до структури ЗУЕПУ і ЕПІЧ. Доповідає: ректор. 5. Різне. Завдання9. Напишіть лист-підтвердження про отримання вами листа із викладеною в ньому пропозицією організувати проведення студентських тематичних семінарів. Завдання 10. Підготуйте тексти повідомлення та запрошення для проведення студентської науково-практичної конференції “Організація стоматологічної допомоги населенню України”. Завдання 11. Напишіть текст телеграми (тема довільна). Назвіть обов’язкові реквізити і в якій послідовності вони розміщуються в телеграмі. Завдання 12.Відредагуйте подані зразки адрес: 1. Адреса відправника, індекс Гнатишин Микола Іванович М. Івано-Франківськ, Вул. Симоненка 5, кв.35, 76006 Адреса одержувача, індекс Юрійчуку Сергію Михайловичу С.Красна, вул. Незалежності 15, Надвірнянський район, Івано-Франківська область Завдання 13. Виправити помилки: піднімати питання; підбити підсумки; приймати участь; прийняти заходи; виразити подяку; спеціаліст по рекламі; на протязі двох років; не по плечу; назначити старосту; проректор по науковій роботі; з дня в день; комісія по складанню резолюції; у нього є така привичка; відповідно з постановою; у самий найближчий час; повістка денна; слідуючі члени групи; міроприємства; без задержки; держатися в стороні; говорити по душам; працювати по сумісництву; по багатьох причинах; перевірка по групам; по закінченні першого курсу; відпустка по хворобі; по вині керівництва; по питанню розподілу; по індивідуальному плану; по дорученню замовника. Запитання для самоконтролю: 1. В чому полягає особливість тексту акта? 2. На які види поділяють довідки? 3. Чим відрізняються доповідна, пояснювальна і службова записки? 4. Які відомості містить звіт? 5. Які реквізити є обов’язковими при укладанні службових планів? 6. Що таке протокол? Коли виникає потреба в укладанні цього документа? 7. Які вимоги до складання тексту витяга з протоколу? 8. Які види службових листів знаєте? Яке основне їх призначення? 9. У чому відмінність між оголошенням, повідомленням, запрошенням? 10. Яких основних правил треба дотримуватися при написанні адреси? Методичні рекомендації до практичного заняття на тему: “Документи з кадрово-контрактових питань” (2 години) Обґрунтування теми:Ділова сфера – одна з основних життєво необхідних галузей діяльності людства. Сприяти цьому повинно вміння складати й оформлювати зразки документів з кадрово-контрактових питань. Мета заняття: Закріпити знання студентів про значення і функції документів у суспільному житті людини; виробляти вміння складати та оформляти документи з кадрово-контрактових питань; виховувати розуміння культури мовного дозвілля. Питання для обговорення: 1. Документи з кадрово-контрактових питань. Заява про прийом на роботу. Специфіка складання заяви. 2. Автобіографія, резюме, характеристика та їх реквізити. 3. Накази та їх основні види (про прийняття на роботу, про переведення на іншу посаду, про надання відпустки, про звільнення). 4. Контракт, трудова угода (визначення, особливості укладання та оформлення). Вправи та завдання до теми: Завдання 1. Напишіть складну заяву про прийом на роботу. Визначте, який це документ за походженням, призначенням, напрямом проходження, способом виготовлення. Завдання 2. Відредагуйте тексти заяв. Напишіть правильні зразки цих документів. Назвіть особливості розташування обов’язкових реквізитів у заявах. 1. Декану стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету п. Дорошенку Д.Г. Студента 1-го курсу Білоуса М.П.
Заява Прошу звільнити мене із занять 10-11 жовтня 2009 р. у зв’язку з участю у Міжвузівській науково-практичній конференції молодих вчених і студентів «Стан та перспективи розвитку терапевтичної стоматології в Україні», яка відбудеться у м. Чернівці.
08.10.09 р. Підпис.
2. Завідувачу кафедри мовознавства ІФДМУ доц. Голоду Р.Б. студентки 1-го курсу Вакарюк Ольги Василівни
Заява Прошу дозволити мені брати участь у першому етапі ІХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
26 жовтня 2009 року Підпис
Завдання 3. Напишіть автобіографію. Визначте, який це документ за походженням, призначенням, місцем виготовлення, способом виготовлення, стадіями створення. Завдання 4. Відредагуйте подану автобіографію. Охарактеризуйте головні вимоги під час написання цього документа, які з них порушені у наведеному тексті. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|