Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 46. Зауваження суб'єкта господарювання

Розділ VIII

Стаття 44. Постанова про призначення експертизи

Стаття 43. Юридичний статус експерта

Стаття 42. Поняття експертизи

1. Експертиза - це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об'єктів (зразків продукції та документів), які містять інформацію про об'єкт контролю.

1. Під час проведення експертизи визначений контролюючим органом експерт діє в межах , у спосіб та на підставах, передбачених статями 3, 4, 5, 6, 12,13, 14 Закону України "Про судову експертизу".

1. Якщо при для роз'яснення питань, пов'язаних з виконанням контрольних функцій, контролюючому органу вимагаються спеціальні знання у сфері науки, мистецтва або техніки, а також в інших сферах життєдіяльності, окремою постановою керівника контролюючого органу або його заступника може призначатися експертиза.

2. Службові особи, які проводять державний контроль (нагляд), зобов'язані ознайомити суб'єкт господарювання з постановою про проведення експертизи, а після закінчення експертизи - з висновками експерта.

3. Залучення експертів здійснюється на договірних засадах за рахунок коштів контролюючого органу відповідно до законодавства України.

4. Суб'єкт господарювання має право проводити паралельну експертизу контрольних зразків у незалежного експерта.

Складання акта державного контролю (нагляду)

Стаття 45. Акт державного контролю (нагляду)

1. За підсумками державного контролю (нагляду) службовою особою контролюючого органу складається акт за формою, встановленою відповідним контролюючим органом відповідно до їх компетенції.

2. В акті державного контролю (нагляду) вказуються документально підтверджені факти порушень, які виявлені під час проведення такого державного контролю (нагляду), або їх відсутність, а також письмові рекомендації службових осіб контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень та спільний план заходів щодо їх усунення.

3. Акт обов'язково повинен містити розділ зауважень суб'єкта господарювання, які є невід'ємною частиною акту.

4. Акт підписується службовими особами контролюючих органів та суб'єктом господарювання або його представником (керівником, а у разі його відсутності - особами, що його заміщають).

5. В разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт державного контролю (нагляду), в такому акті робиться відповідний запис службовою особою контролюючого органу та двома понятими.

1. Зауваження суб'єкта господарювання вносяться до відповідного розділу акту державного контролю (нагляду). Цей розділ заповнюється суб'єктом господарювання (або його представником), який підписує акт.

2. У разі відсутності зауважень суб'єкт господарювання вносить відповідний запис у цьому розділу.

3. Після внесення суб'єктом господарювання зауважень або запису про їх відсутність, акт вважається узгодженим.




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Експертиза | Стаття 50. Приписи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.