Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стаття 50. Приписи

Стаття 49. Підстави надання приписів

Виконання суб'єктом господарювання приписів контролюючого органу

Розділ X

Стаття 48. Захист інформації

Режим використання інформації щодо суб'єктів господарювання контролюючим органом

Розділ IX

Стаття 47. Відповідальність за складення акту

1. Службові особи контролюючого органу, які склали акт, несуть встановлену законодавством відповідальність за відповідність акта реальному стану справ у суб'єкта господарювання та вимогам чинного законодавства.

1. При плануванні та проведенні державного контролю (нагляду) працівники контролюючого органу зобов'язані забезпечувати дотримання службової таємниці, а також дотримання комерційної таємниці суб'єкта господарювання, що перевіряється.

2. Інформація, доступ до якої обмежено законодавством, і одержана працівниками контролюючого органу під час державного контролю (нагляду), використовується ними виключно в порядку, встановленому законодавством.

3. Інформація, що становить комерційну таємницю, забезпечується в контролюючих органах спеціальним режимом захисту та доступу до неї згідно з вимогами законодавства України.

1. При виявленні під час контролю (нагляду) малозначних порушень службова особа контролюючого органу зобов'язана:

1.1. надати приписи щодо усунення виявлених порушень та узгодити їх із суб'єктом господарювання, діяльність якого є об'єктом державного контролю (нагляду);

1.2. розробити разом із суб'єктом господарювання спільний план заходів щодо усунення виявлених порушень.

2. При умовах, зазначених у пункті 1 цієї статті провадження по справах про правопорушення не розпочинається.

3. Право на розгляд справи про правопорушення та право накладення юридичної відповідальності контролюючий орган отримує у разі виявлення невиконання наданих письмових рекомендацій при повторному контролі.

1. Приписи щодо усунення виявлених під час контролю (нагляду) порушень повинні містити опис кожного заходу з усунення порушення, кінцеву мету такого заходу.

2. Заходи щодо усунення виявлених під час контролю (нагляду) порушень, застосування яких пропонується в приписах, повинні гарантувати усунення порушення за умови належного застосування цих заходів та створення умов для постійного додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства.

3. У разі, якщо для усунення конкретного порушення можуть бути застосовані два або більше відмінних заходів, що гарантують усунення порушення, за узгодженням із суб'єктом господарювання в приписах можуть бути визначені:

3.1 два або більше таких заходів. В цьому випадку суб'єкт господарювання має право протягом терміну, встановленого для усунення виявлених порушень, на власний вибір застосувати будь-який такий захід або два чи більше таких заходів;

3.2 один захід, обраний за критеріями найбільшої ефективності, або мінімізації витрат, або найбільшої швидкості виконання, або гарантування постійної відповідності діяльності суб'єкта господарювання вимогам законодавства після усунення виявлених порушень.

4. При визначенні заходу повинен бути врахований поточний стан фінансових, матеріальних та інших ресурсів суб'єкта господарювання, використання яких є необхідним для усунення порушень.

Стаття 51. Усунення порушень, виявлених під час державного контролю (нагляду)

1. На підставі приписів службова особа контролюючого органу та суб'єкт господарювання розроблять спільний план заходів щодо усунення виявлених порушень.

2. Спільний план заходів щодо усунення виявлених під час державного контролю (нагляду) порушень повинен містити чітке та вичерпне визначення конкретних заходів щодо усунення порушень з встановленням конкретних термінів для їх усунення.

3. Термін для усунення виявлених порушень повинен становити не менше 7 робочих днів від дня складання спільного плану заходів щодо усунення виявлених під час державного контролю (нагляду) порушень.

4. Під час підготовки приписів та спільного плану заходів щодо усунення виявлених під час державного контролю (нагляду) порушень суб'єкт господарювання або його посадові особи мають право надавати зауваження та пропозиції щодо змісту приписів та спільного плану, які повинні бути враховані службовою особою контролюючого органу.

5. Приписи та спільний план заходів підписуються службовою особою контролюючого органу та представником суб'єкта господарювання, які брали участь у його складенні, та є невід'ємними та обов'язковими частинами акта цієї контролю (нагляду).


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  4. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  5. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  6. За економічними елементами і калькуляційними статтями.
  7. Захист права ін Стаття 432. Захист права інтелектуальної власності судом
  8. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  9. Калькуляція продукції. Класифікація витрат за статтями.
  10. Класифікація витрат за економічними елементами відповідає на питання „скільки чого витрачено?”, а за калькуляційними статтями – „куди понесені витрати?”.
  11. Класифікація витрат за статтями
  12. Класифікація витрат за статтями калькуляції.




Переглядів: 740

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 46. Зауваження суб'єкта господарювання | Прикінцеві положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.