МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЕкспертизаРозділ VII Стаття 41. Протокол вилучення документів Стаття 40. Документи, які не підлягають вилученню 1 Не підлягають вилученню документи, які не мають відношення до предмету контролю і які не перелічені в постанові про вилучення. 2 Не допускається вилучення оригіналів установчих та статутних документів, ліцензій та дозволів на здійснення господарської діяльності, документів, відсутність яких може призвести до зупинки господарської діяльності суб'єкта господарювання. У випадку необхідності вилучення перелічених в цьому пункті документів, органи контролю вилучають завірені копії цих документів. 3. Якщо документи, перелічені в п.2 цієї статті, необхідні для проведення експертизи їх дійсності, то копії залишаються у суб'єкта господарювання. Термін знаходження оригіналів цих документів в контролюючих органах за будь-яких умов не може перевищувати 14 календарних днів від дня вилучення. 1. Про проведення вилучення документів службова особа контролюючого органу, яка проводила вилучення, складає протокол у двох примірниках. 2. В протоколі повинні бути зазначені: місце і дата його складання; номер та дата постанови керівника контролюючого органу, на підставі якої проводиться вилучення, посади і прізвища службових осіб, що проводять вилучення; повна назва суб'єкту господарювання, його ідентифікаційний код, посада та прізвище уповноваженого представника суб'єкта господарювання і прізвища понятих, які брали участь у проведенні вилучення, адреси понятих; роз'яснення їх прав і обов'язків; перелік документів з докладним їх описом. 3. Форма протоколу про вилучення документів затверджується Кабінетом Міністрів України. 4. Протокол зачитується всім особам, що брали участь у проведенні вилучення документів, при цьому їм роз'яснюється їх право робити зауваження. Зазначені особи можуть ознайомитися з протоколом особисто. 5. Протокол підписують: службова особа контролюючого органу, яка провадила вилучення документів, та інші особи, які були присутні або брали участь у проведенні цієї дії. Якщо до протоколу доданий окремий опис документів він підписується тими же особами, що й протокол. 6. Коли суб'єкт господарювання або його представник, який брав участь в проведенні вилучення документів, відмовляється підписати протокол чи додатковий опис, то про це зазначається в протоколі і підтверджується підписами службової особи контролюючого органу, яка провадила вилучення, та двох понятих. Читайте також:
|
||||||||
|