МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗнайомствоВаріант 1. Кожен має назвати своє ім'я та відповісти на такі запитання: "Чого я очікую від тренінгу?", "Які в мене побоювання щодо тренінгу?" Тренер уважно вислуховує усі відповіді; якщо потрібно, ставить допоміжні запитання, що конкретизують висловлювання учасників. Варіант 2. Кожен має назвати своє ім'я та продовжити висловлювання: "Моя найкраща подруга (мій справжній друг) сказав би, що я..." або (варіант 3) "Я не хочу хвалитися, але я..." Тренер перешкоджає самокритичним висловлюванням 3.Стимулювання активності групи 4.Підбиття підсумків -після кожного блоку тренінгу, зазвичай перед перервами, бажано підбивати підсумки. 5.Завершення –зворотній зв'язок, обговорення, іноді застосовують театралізовані ритуали завершення, урочисте вручення сертифікатів, обміни письмовими побажаннями тощо. СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ– варіант ІІ
1. Введення(5% робочого часу) 2. Очікування учасників (3% робочого часу) 3. Прийняття правил групи (5% робочого часу) 4. Оцінка рівня поінформованості (5-10% робочого часу) 5. Актуалізація проблеми (10-30% робочого часу) 6. Інформаційний блок (20-40% робочого часу 7. Набуття практичних навичок (20-60% робочого часу) 8. Завершення роботи. Отримання зворотного зв’язку.
Перервамає відокремлювати змістовні блоки тренінгу, не перериваючи послідовної системи вправ. Кількість і тривалість перерв залежать від загального регламенту групи. Якщо тренінг триває 6-8 годин на добу, то організовують велику перерву тривалістю близько години та дві перерви на 10-15 хвилин.
Обладнання тренінгу. Друковані матеріали Посібники та друковані матеріали використовують особливо у інформаційних тренінгах, тренінгах конкретних навичок і вмінь, значно рідше — у роботі психокорекційних груп. Музика. Музика може допомогти виконувати структуровані вправи (особливо рухові), але дуже заважає під час міні-лекцій або дискусій. Підбираючи музику, подбайте про якість записів та відтворювальої техніки. Краще відразу записати музичні фрагменти в потрібній послідовності. Краще використовувати маловідомі чи спеціально написані музичні твори — це зменшує можливість інтенсивних емоційних спогадів про якісь події індивідуального життя учасників групи, пов'язані з цією мелодією. Переваги застосування музики: ü створення єдиного емоційного стану групи; ü активізація чи заспокоєння учасників; ü збільшення підсвідомої та творчої активності учасників; ü контроль часу виконання вправ; ü супровід рухових і танцювальних вправ; ü супровід релаксаційних вправ. Недоліки: ü порушення власного внутрішнього ритму учасників і збільшення згуртованості групи; ü суб'єктивні асоціації з музичними творами; ü сформовані на тренінгу асоціації, що виникають у приватному житті клієнтів; ü у деяких учасників може виникнути враження, що їх "кодують", особливо в разі використання етнічної музики.
3. Оцінка ефективності тренінгу Опитування учасників Усну форму застосовують у групах особистісного зростання у вигляді запитань тренера до всіх учасників групи: • Що ви зараз відчуваєте? • Які зміни відбулися з вами на тренінгу? • Що здається незавершеним? • Як ви збираєтеся використовувати результати тренінгу Письмове опитування можна проводити у вільній формі: „Напишіть свої враження від тренінгу"— або в структурованій. До структурованої форми належить самооцінка учасників щодо навичок, отриманих на тренінгу, та оцінка тренінгу як такого. Читайте також:
|
||||||||
|