МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАБОРОНЕНИЙ РУХМУХА Мета: тренування і концентрація уваги. Матеріали: вирізане з картону невелике квадратне поле, яке складається з дев'яти клітин, фішка «муха» (див. мал.). По клітинках ігрового поля слід пересувати уявну "муху". Пересування "мухи" з одної клітинки в іншу відбувається за командами "Вверх", "Вниз1', "Вправо", "Вліво". За одною з таких команд "Муха" пересувається відповідно до команди у сусідню клітинку. Початкову позицію "Мухи" слід вказати перед початком гри (наприклад, в центрі). Ведучий подає 7 команд, за якими гравець повинен уважно прослідкувати (без допомоги пальця чи указки, а лише очима), після чого зробити ще три пересування (за власними командами). Виходити за межі поля забороняється як ведучому, так і гравцеві, тому команда, яка порушує це правило, зараховується як помилка. Роль ведучого почергово виконують обидва учасники гри. Виграє той, хто зробить менше помилок. Гру можна ускладнити шляхом збільшення кількості команд, за якими слід подумки рухатися, або збільшуючи розміри поля: 4x4, 5x5, 6x6 і т.д. Переходити до більшого поля бажано лише тоді, коли дитина легко виконує, як мінімум, десять "пересувань мухи", Мета: тренувати довільність уваги/рухлива гра/ Під час виконання завдання слід орієнтуватися лише на вербальну інструкцію дорослого, незалежно від того, що він реально демонструє. Зміст гри такий. Ви послідовно подаєте одну з двох команд: "вухо" або "ніс". За цією командою дитина (чи група дітей) повинна схопитися відповідно за свій ніс або вухо. Ви також виконуєте команду, ніби демонструючи, як це повинен робити малюк. Проте через деякий час починаєте спеціально помилятися: даєте одну команду (наприклад, "вухо"), а демонструєте іншу (хапаєтесь за ніс). Завдання дитини — виконувати лише те, що ви говорите. При цьому команди подавайте впереміш і в різному темпі. Копіювання дитиною вашої дії, якщо вона не відповідає команді, є помилкою. Через певну кількість команд, наприклад, десять, ведучий і гравець міняються ролями. Виграє той, хто зробить найменше помилок. Другий варіант такої гри — використання команд "карлики" і "велетні". За цими командами слід або присісти, або встати.
|
||||||||
|