Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ШЕРЛОК ХОЛМС

Мета: розвити спостережливість

Гравець, який виконує роль Шерлока Холмса, уважно розг­лядає зовнішній вигляд свого партнера і відвертається або ви­ходить з кімнати. Партнер змінює деякі деталі свого зовнішньо­го вигляду і пропонує "слідчому" знайти, що він змінив.

Предметом гри може бути не лише зовнішній вигляд парт­нера, але й розміщення предметів у кімнаті, дрібні деталі на ри­сунку і багато іншого. Складність гри залежить від кількості елементів, які змінюються. Краще почати із 3-4 змін і поступово збільшувати їх кількість. Можна перетворити цю гру на змаган­ня, даючи завдання один одному почергово. Лише зверніть ува­гу на те, щоб складність завдань для кожного учасника гри у цьому випадку була приблизно однаковою.

ПАНТОМІМА ДЛЯ СПОСТЕРЕЖЛИВИХ

Мета: сприяти розвитку спостережливості і вміння "читати" мову тіла.

Ви показуєте пантоміми, а дитина повинна вгадувати, що кожна дія означає. Для початку пропонуємо вам зобразити про­сті дії, які ви робите, коли причісуєтесь, вмиваєтесь, чистите зуби, їсте фрукти, наливаєте чай, вилізаєте на драбинку, читаєте книгу, граєте у футбол. Потім покажіть дії складніші, наприк­лад, як ви накриваєте на стіл, прогулюєтесь пляжем, прибираєте у квартирі і т.п.

Якщо виникають труднощі, проаналізуйте разом з дитиною особливості рухів і виділіть в них найбільш характерні, типові елементи.

Поміняйтеся ролями, і нехай тепер малюк задумає якусь дію і зобразить її, а ви будете відгадувати.

 

РОЗВИТОК НАВИКІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Навчальна діяльність - це діяльність, спря­мована на набуття знань про навколишній світ, на оволодіння новими навиками і вміннями. Для ди­тини навчальна діяльність є передусім діяльністю для самозміни. Внаслідок такої діяльності дитина з незнаючої і невміючої перетворюється на знаючу і вміючи.

Навчальне завдання - головний елемент навчальної діяль­ності. Не будь-яке завдання, яке знаходиться у підручнику, є навчальним, а лише те, яке містить навчальну проблему. А навчальна проблема моделює основи теорії, що вивчається. То­му для навчальної діяльності характерне теоретичне ставлення до дійсності. Якщо у практичній (ігровій) діяльності дошкіль­няти головним є ще й те, чого саме слід досягнути, тобто мета,

то у теоретичній (навчальній) діяльності молодшого школяра мета відступає на другий план, і головним стає те, як вона може бути досягнута, тобто спосіб дій.

Навчальні дії — це предметні дії, спрямовані на пошук і виділення спільних способів вирішення якогось класу завдань. Вся навчальна діяльність складається з навчальних дій. Напри­клад, під час вирішення навчальних завдань з математики діти вчаться вимірювати предмети. Спершу вони роблять це з допо­могою мотузки або палички, а пізніше поступово приходять до необхідності ввести одиниці виміру. Особливий клас навчаль­них дій складають дії самоконтролю і самооцінки. У цих діях дитина спрямована якби на саму себе.

Орієнтовні ігри для

розвитку навиків навчальної діяльності

Навики Розвиваючі ігри
Приймати навчальне за­вдання і дотримуватися правил "Рисочки-палички" "Будиночок гнома"
Здійснювати самоконтроль "Хитрі шашки" "Відрисуй картинку" "Поросячі хвостики" "Прапорці"
"Умілість рук" "Квіти і сніжинки" "Вціль в десятку" "Не відриваючи руки"



Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАБОРОНЕНИЙ РУХ | РИСОЧКИ-ПАЛИЧКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.