МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
ШЕРЛОК ХОЛМСМета: розвити спостережливість Гравець, який виконує роль Шерлока Холмса, уважно розглядає зовнішній вигляд свого партнера і відвертається або виходить з кімнати. Партнер змінює деякі деталі свого зовнішнього вигляду і пропонує "слідчому" знайти, що він змінив. Предметом гри може бути не лише зовнішній вигляд партнера, але й розміщення предметів у кімнаті, дрібні деталі на рисунку і багато іншого. Складність гри залежить від кількості елементів, які змінюються. Краще почати із 3-4 змін і поступово збільшувати їх кількість. Можна перетворити цю гру на змагання, даючи завдання один одному почергово. Лише зверніть увагу на те, щоб складність завдань для кожного учасника гри у цьому випадку була приблизно однаковою. ПАНТОМІМА ДЛЯ СПОСТЕРЕЖЛИВИХ Мета: сприяти розвитку спостережливості і вміння "читати" мову тіла. Ви показуєте пантоміми, а дитина повинна вгадувати, що кожна дія означає. Для початку пропонуємо вам зобразити прості дії, які ви робите, коли причісуєтесь, вмиваєтесь, чистите зуби, їсте фрукти, наливаєте чай, вилізаєте на драбинку, читаєте книгу, граєте у футбол. Потім покажіть дії складніші, наприклад, як ви накриваєте на стіл, прогулюєтесь пляжем, прибираєте у квартирі і т.п. Якщо виникають труднощі, проаналізуйте разом з дитиною особливості рухів і виділіть в них найбільш характерні, типові елементи. Поміняйтеся ролями, і нехай тепер малюк задумає якусь дію і зобразить її, а ви будете відгадувати.
РОЗВИТОК НАВИКІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Навчальна діяльність - це діяльність, спрямована на набуття знань про навколишній світ, на оволодіння новими навиками і вміннями. Для дитини навчальна діяльність є передусім діяльністю для самозміни. Внаслідок такої діяльності дитина з незнаючої і невміючої перетворюється на знаючу і вміючи. Навчальне завдання - головний елемент навчальної діяльності. Не будь-яке завдання, яке знаходиться у підручнику, є навчальним, а лише те, яке містить навчальну проблему. А навчальна проблема моделює основи теорії, що вивчається. Тому для навчальної діяльності характерне теоретичне ставлення до дійсності. Якщо у практичній (ігровій) діяльності дошкільняти головним є ще й те, чого саме слід досягнути, тобто мета, то у теоретичній (навчальній) діяльності молодшого школяра мета відступає на другий план, і головним стає те, як вона може бути досягнута, тобто спосіб дій. Навчальні дії — це предметні дії, спрямовані на пошук і виділення спільних способів вирішення якогось класу завдань. Вся навчальна діяльність складається з навчальних дій. Наприклад, під час вирішення навчальних завдань з математики діти вчаться вимірювати предмети. Спершу вони роблять це з допомогою мотузки або палички, а пізніше поступово приходять до необхідності ввести одиниці виміру. Особливий клас навчальних дій складають дії самоконтролю і самооцінки. У цих діях дитина спрямована якби на саму себе. Орієнтовні ігри для розвитку навиків навчальної діяльності
|
||||||||||||||||
|