МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ГРА В ПЕРЕСТАВЛЯННЯМета: сприяти розвиткові здатності планувати свої дії подумки. Для неї необхідно приготувати завдання, аналогічні до тих, що зображені на рисунку. Матеріали: дві картки по 4 поля. На кожному з 3 полів знаходяться геометричні фігури. Одне поле пусте. Фігури на обидві картках однакові, але місце їх розташування різне (див. мал.). Перед початком гри запропонуйте малюкові уважно роздивитися фігури на обидвох картках і сказати, чим верхня картка відрізняється від нижньої. І лише після цього повідомте завдання гри. А воно таке. Необхідно з допомогою певної кількості переставлянь (ходів) розмістити фігури верхньої картки на ті ж місця, які вони займають на нижній. При цьому одним ходом можна переставляти лише яку-небудь одну фігуру і тільки на вільне поле. Кількість ходів вкажіть справа від пари карток. Наприклад, щоб виконати завдання у першій грі (мал.), потрібно переставити на верхній картці зірочку з поля 1 на поле З (коротко цю відповідь можна записати так: 1-3). Відповіді до решти завдань такі:
II: 1)4-1; VI: 1) 1-4, 2) 2-1,3) 3-2; III: 1) 3-2, 2) 1-3; VII: 1) 4-2, 2) 1-4, 3) 3-1; IV: 1)2-3, 2)4-2; VIII.:1) 2-4,2) 1-2, 3)3-1; V: 1)4-1,2)2-4; IX: 1) 2-3, 2) 1-2, 3) 4-1, 4) 2-4. Якщо під час виконання завдання виникнуть проблеми, зобразіть кожну фігурку на окремій картці і запропонуйте малюкові попереставляти картки практично (не подумки). Коли у такий спосіб завдання буде виконане, нехай він повторить свої дії, не пересуваючи фігури і не вказуючи на них указкою, а лише називаючи фігури і поля, на які вони подумки переміщені. Після цього знову поверніться до гри із зображеннями фігур. Лише переставляння їх подумки сприяє розвиткові здатності подумки планувати свої дії. ТРЕНУВАННЯ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ Логічне мислення формується на основі наочно-образного і є вищою стадією розвитку мислення взагалі. Процес досягнення цієї стадії доволі тривалий і складний. Пояснюється це тим, що повноцінний розвиток логічного мислення вимагає не лише високої розумової активності, але й передбачає наявність у людини певної суми знань про спільні і суттєві ознаки предметів та явищ навколишнього світу.
Орієнтовні ігри для тренування логічного мислення
ЧИМ СХОЖІ І ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ? Мета: розвивати вміння виділяти у порівнюваних об'єктах ознаки подібності і відмінності. Матеріал: пари різних картинок або ж пари слів, що позначають зображені на них предмети або явища. Наприклад:
Назвіть дитині одну з пар і попросіть визначити, чим схожі і чим відрізняються об'єкти, які входять до неї. Необхідно вказати якнайбільше ознак (чи властивостей) відмінності і подібності. Якщо ви проводите гру з групою дітей, можна запропонувати їм називати подібні і відмінні ознаки об'єктів за чергою. Хто не може назвати жодної нової ознаки, пропускає хід. У цій грі завдання тим складніше, чим складніші й менш відомі дитині поняття потрібно порівнювати. Значно легше порівнювати реальні предмети, ніж поняття, які їх позначають.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|