МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
ОДИН ЗАЙВИЙМатеріал: предмети або картинки, які мають відношення до таких груп, як іграшки, посуд, інструменти, риби, фрукти, овочі, ягоди, напої, продукти, одяг, взуття, головні убори, меблі, транспорт, дерева, звірі, птахи, електроприлади. Виберіть 4 картинки одної групи і одну картинку з будь-якої іншої групи. Розкладіть їх в ряд на столі. Отже, вийде, що основна частина картинок має одну спільну ознаку, яка дозволяє об'єднати їх в одну групу. Одна картинка цієї ознаки не має і тому відрізняється від решти. Вона є зайвою. Дитині слід уважно роздивитися усі картинки, знайти зайву і пояснити свій вибір. На рисунку наведені декілька завдань до цієї гри. Запропонуйте малюкові визначити, який предмет чи фігура зайві в кожному ряді. Правильні відповіді: А-2, Б-5, В-4, Г-4, Д-3, Е-2. Після того як дитина зробила вибір, попросіть її пояснити, чому саме ця картинка є зайвою. Вирішення можна вважати правильним лише тоді, коли буде правильно названа узагальнюючим словом більшість зображених предметів і вказана ознака, за якою зайвий предмет відрізняється від решти. Найбільш поширеною помилкою в іграх цього типу є об'єднання предметів в групи за якимись зовнішніми ознаками. Наприклад, в одну групу можуть потрапити предмети, які мають подібну форму. Такі помилки можуть бути зумовлені двома причинами: або недостатнім ознайомленням з предметами чи незнанням узагальнюючого слова, яким можна позначити їх; або імпульсивністю, "поспішними" узагальненнями, коли дитина ще недостатньо ознайомилася з усіма предметами. У першому випадку потрібно попросити дитину розповісти про предмети, зображені на рисунку, про те, для чого вони призначені, які їх особливості, а після того, застосовуючи навідні запитання, допомогти їй знайти узагальнююче слово. У другому випадку інколи буває достатньо нагадати малюкові, щоб він був уважнішим, не поспішав з відповіддю і послідовно вивчав усі предмети. Якщо такі нагадування не вирішують проблему, то бажано більш цілеспрямовано попрацювати з "імпульсивністю". Для цього можна використати ігри, спрямовані на тренування довільних процесів, наприклад, довільності і сталості уваги. Перевірте також, наскільки успішно малюк грає в ігри на порівняння і виділення різноманітних властивостей предметів, адже ці вміння також дуже важливі для виконання таких завдань.
|
|||||||||||
|