МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
ТРЕНУВАННЯ УЯВИУява— це процес побудови образу продукту діяльності ще до його виникнення, а також створення програми поведінки у тих випадках, коли проблемна ситуація характеризується невизначеністю. Розрізняють пасивну і активну уяву. Пасивноюназивають уяву, яка виникає "сама по собі", без встановлення спеціальної мети. Активнауява спрямована на вирішення певних завдань. Залежно від характеру цих завдань вона поділяється на репродуктивну (або відтворюючу) і продуктивну (або творчу). Репродуктивнауява відзначається тим, що створює образи, які відповідають описові. Наприклад, під час читання літератури, під час вивчення карти місцевості чи історичних описів уява відтворює те, що відображене в цих книгах, картах, оповіданнях. Коли відтворюються образи об'єктів, для яких важливе значення мають просторові характеристики, говорять про просторову уяву. Продуктивнауява, на відміну від відтворюючої, передбачає самостійне створення нових образів, які реалізуються в оригінальних і вартісних продуктах діяльності. Продуктивна уява є невід'ємним елементом творчої діяльності. Орієнтовні ігри для розвитку уяви
ВОДІЙ ТАКСІ Мета: навчити використовувати замінники, закріпляти знання дітей про різноманітну символіку, яка використовується на дорожніх знаках. Матеріал: 5-10 карток з дорожніми знаками, які повідомляють, що на шляху автомобіля йому зустрінуться: (див. мал. ): відрізок, на якому рух на велосипедах заборонений; виїзд на набережну; нерівна дорога; діти; лікарня; попередження, що в'їзд заборонений; питна вода; автозаправна станція; пункт харчування; пішохідний перехід. Скажіть малюкові, що зараз він буде водієм таксі. Ця професія дуже цікава. Водієві доводиться дуже багато їздити, і в дорозі йому можуть трапитися різні несподіванки. Наприклад, пасажирові може стати погано і його потрібно буде терміново відвезти в лікарню; або шлях проходитиме повз школу чи дитячий садок, і маленькі діти можуть випадково вибігти на дорогу; або в машині закінчуватиметься бензин, і її терміново потрібно буде заправити і т. п. Щоб допомогти водієві швидко зорієнтуватися на дорозі, люди придумали дорожні знаки. На них зображені графічні символи, зображення, які підказують водієві, що де знаходиться, що його може чекати попереду, попереджують про небезпеку і т. п. Нехай дитина уявить собі, що вона їде машиною, і їй зустрічається перший знак. Що він означає? Запропонуйте малюкові подумати і висловити свої припущення. Потім "їдемо" далі і визначаємо призначення другого знака і т. д. Якщо в малюка будуть виникати труднощі, підкажіть йому і детально розтлумачте, чому цей знак позначає саме це, а не щось інше. Скажіть дитині, що ці знаки вона може зустріти на вулиці, коли буде кудись йти чи їхати в автобусі, трамваї чи тролейбусі. Нехай звертає увагу на ці знаки і підказує дорослому, що вони означають. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||
|