Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Епюр № 4

 

Цільове призначення. Закріплення знань студентів про побудову ліній взаємного перетину поверхонь.

Зміст роботи. Дано два геометричних тіла. Необхідно розв’язати наступні задачі:

1. Побудувати лінію перетину двох тіл методом січних площин (табл.4).

2. Побудувати лінію перетину двох тіл методом січних сфер (табл.5).

 

Методичні вказівки. Дані для виконання епюру взяти з табл. 4 і 5.

Розміри наносити не обов’язково. Формат епюру – А3. Для знаходження точок ліній перетину двох поверхонь вибирають раціональний спосіб розв’язку. Потрібно вибрати такі допоміжні січні площини, які при перетині з даними поверхнями можуть дати прості для побудови лінії (наприклад, прямі лінії, кола). Яким би способом не виконувалась побудова ліній перетину, необхідно спочатку знайти характерні або опорні точки шуканої кривої. Приклад виконання епюру показано на рис.4.

Література: [1] с. 163-178; [2] с. 67-76; [4] с. 194-224; [5] с. 386-401.

 


 

Епюр № 4

 

Цільове призначення. Закріплення знань студентів про побудову ліній взаємного перетину поверхонь.

Зміст роботи. Дано два геометричних тіла. Необхідно розв’язати наступні задачі:

3. Побудувати лінію перетину двох тіл методом січних площин (табл.4).

4. Побудувати лінію перетину двох тіл методом січних сфер (табл.5).

 

Методичні вказівки. Дані для виконання епюру взяти з табл. 4 і 5.

Розміри наносити необов’язково. Формат епюру – А3. Для знаходження точок ліній перетину двох поверхонь вибирають раціональний спосіб розв’язку. Потрібно вибрати такі допоміжні січні площини, які при перетині з даними поверхнями можуть дати прості для побудови лінії (наприклад, прямі лінії, кола). Яким би способом не виконувалась побудова ліній перетину, необхідно спочатку знайти характерні або опорні точки шуканої кривої. Приклад виконання епюру показано на рис.4.

 

 

Контрольні питання

 

1. В яких випадках при перегині кривих поверхонь із прямою лінією доцільно використовувати допоміжне проекціювання, а в яких — спосіб допоміжних перерізів?

2. У чому полягає суть спрощення при побудові лінії взаємного перетину двох поверхонь, якщо одна з поверхонь проекціююча?

3. Який спосіб є найбільш доцільним при розв'язанні задачі на взаємний перетин прямого кругового конуса з вертикальною віссю та сфери?


Таблиця 4

Індивідуальні завдання до епюра 4

       
 
 
   

Продовження таблиці 4



Продовження таблиці 4

Таблиця 5

Індивідуальні завдання до епюра 4


Продовження таблиці 5


Продовження таблиці 5

 
 


 

Рекомендована література

1. Інженерна та комп’ютерна графіка / Б.Д. Коваленко, Р.А. Ткачук,
В.Г. Серпученко. Навч. посібник. – К.: Каравела, 2008. – 512 с

2. Михайленко В.Є., Ванін В.В., Ковальов С.М. Інженерна та комп’ютерна графіка: Підручник / За ред. В.Є. Михайленка. - К.: Каравела, 2010. –360 с.

3. Хмеленко О.С. Нарисна геометрія. Підручник - К.:Кондор, 2008 р. –440 с.

4. Гордон В. О., Семенцов-Огиевский М. А. Курс начертательной геометрии: Учеб. пособие/ Под ред. Ю. Б. Иванова.—23-е изд., перераб. — М.: Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1988. – 272 с.

5. Арустамов X. А. Сборник задач по начертательной геометрии. Изд. 9-е,

стереотип. Учебное пособие для студентов вузов. — М.: Маши­ностроение, 1978. –445 с.

6. Ванін В.В., Білицька Н.В., Гетьман О.Г., Міхлевська Н.В. Навчальні завдання з нарисної геометрії та інженерної графіки для програмованого навчання студентів немеханічних спеціальностей.— К.: НТУУ “КПІ”, 2013. –60 с.

 


 

Рекомендована література

1. Інженерна та комп’ютерна графіка / Б.Д. Коваленко, Р.А. Ткачук,
В.Г. Серпученко. Навч. посібник. – К.: Каравела, 2008. – 512 с

2. Михайленко В.Є., Ванін В.В., Ковальов С.М. Інженерна та комп’ютерна графіка: Підручник / За ред. В.Є. Михайленка. - К.: Каравела, 2010. –360 с.

3. Хмеленко О.С. Нарисна геометрія. Підручник - К.:Кондор, 2008 р. –440 с.

4. Гордон В. О., Семенцов-Огиевский М. А. Курс начертательной геометрии: Учеб. пособие/ Под ред. Ю. Б. Иванова.—23-е изд., перераб. — М.: Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1988. – 272 с.

5. Арустамов X. А. Сборник задач по начертательной геометрии. Изд. 9-е,

стереотип. Учебное пособие для студентов вузов. — М.: Маши­ностроение, 1978. –445 с.

6. Ванін В.В., Білицька Н.В., Гетьман О.Г., Міхлевська Н.В. Навчальні завдання з нарисної геометрії та інженерної графіки для програмованого навчання студентів немеханічних спеціальностей.— К.: НТУУ “КПІ”, 2013. –60 с.

 




Переглядів: 1044

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Епюр №3 | Ірпінь – 2013

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.