Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додатки


Додаток 1

Таблиця 1 Нормативи трудомісткості робіт з технічного обслуговування і поточного ремонту ДТЗ

Державні транспортні засоби, клас Трудомісткість
ЩО ТО-1 ТО-2 ПР люд./год./1000км
людино/год. на одне обслуговування
1. Легкові автомобілі.        
1.1. Особливо малого класу (робочий об'єм двигуна до 1,2 л, суха маса автомобіля до 850 кг) 0,20 2,0 7,5 2,5
1.2. Малого класу (робочий об'єм двигуна від 1,2 до 1,8 л, суха маса автомобіля від 850 до 1150 кг) 0,30 2,3 9,2 2,8
1.3. Середнього класу (робочий об'єм двигуна від 1,8 до 3,5 л, суха маса автомобіля від 1150 до 1500 кг) 0,50 2,9 11,7 3,2
2. Автобуси з бензиновим двигуном.        
2.1. Особливо малого класу (довжина до 5 м). 0,50 4,0 15,0 4,5
2.2. Малого класу (довжина 6,0—7,5 м). 0,70 5,5 18,0 5,5
2.3. Середнього класу (довжина 8,0—9,5 м). 0,80 5,8 24,0 6,2
2.4. Великого класу (довжина 10,5—12,0 м). 1,00 7,5 31,5 6,8
3. Автобуси з дизелями.        
3.1. Середнього класу (довжина 8,0—9,5 м). 0,80 5,8 24,0 6,2
3.2. Великого класу (довжина 10,0—12,0 м). 1,40 10,0 40,0 9,0
3.3. Особливо великого класу (довжина 16,5—18,0 м). 1,80 13,5 47,0 11,0
4. Вантажні автомобілі з бензиновим двигуном.        
4.1. Бортові автомобілі вантажністю, т:        
0,4 0,20 2,2 7,3 2,8
1,0 0,30 2,4 7,6 2,9
2,5 0,42 2,9 10,8 3,6
4,0 0,45 3,0 10,9 3,7
5,0 0,50 3,5 12,6 4,0
7,5 0,55 3,8 16,5 6,0
4.2. Автомобілі-тягачі. Маса напівпричепа з вантажем, т:        
0,5 – 10,5 0,35 4,10 11,6 4,6
12,0 0,45 4,15 11,9 4,8
до 18,5 0,55 4,20 18,2 6,6
4.3. Автомобілі-самоскиди вантажністю, т:        
3,0 – 3,5 0,48 2,5 10,5 4,3
5,0 – 5,8 0,80 3,1 12,4 4,6
5. Вантажні автомобілі з дизелями.        
5.1. Бортові вантажністю, т:        
8,0 0,75 3,4 13,8 6,7
12,0 0,67 3,5 14,7 6,7
20,0 і понад 1,65 27,1 53,6 16,4

Продовження таблиці 1

5.2. Автомобілі-тягачі. Маса напівпричепа з вантажем, т:        
17,75 0,35 3,20 12,5 6,0
19,1 0,67 3,74 15,95 6,35
26,0 0,67 3,85 16,17 6,82
5.3. Автомобілі-самоскиди вантажністю, т:        
8,0 0,50 3,91 15,87 6,90
10,0 0,55 3,91 16,67 9,77
12,0 0,55 4,04 16,91 7,13
27,0 0,60 13,5 60,5 20,35
40,0 0,60 13,7 60,7 24,95
6. ,Причепи.        
6.1. Одновісні вантажністю до 3,0т. 0,1 0,4 2,1 0,4
6.2. Двовісні вантажністю, т:        
до 8,0 0,3 1,0 5,5 1,4
8,0 і понад 0,4 1,6 6,1 2,0
7. Напівпричепи вантажністю, т..        
11,5 0,3 0,9 4,5 1,3
13,5 0,3 1,0 4,5 1,4
20,0 0,3 1,0 5,0 1,45

Примітка. Нормативи трудомісткості робіт з ТО (людино–год) та ПР (людино–год/1000 км) ДТЗ, які працюють із застосуванням скрапленого (СНГ) та стисненого (СПГ) газу, збільшуються відповідно до видів робіт:

ЩО на ОД5 (СНГ) та 0,2 (СПГ); ТО–1 на 0,4 (СНГ) та 0,8 (СПГ);

ТО–2 на 1,2 (СНГ) та 2,0 (СПГ); ПР на 0,2 (СНГ) та 0,6 (СПГ).

Таблиця 2 Характеристика типу дорожнього покриття

Категорія умов експлуатації Умови руху
За межами приміської зони (більш як 50км від межі міста) У малих містах (до 100тис.жтелів) і в приміській зоні) У великих містах (більш як 100тис. жителів)
I. D1 – P1, P2, P3
II. D1 – P4 D2 – P1, P2, P3, P4 D3 – P1, P2, P3 D1 – P1, P2, P3, P4 D2 – P1
III. D1 – P5 D2 – P5 D3 – P4, P5 D4 – P1, P2, P3, P4, P5 D1 – P5 D2 – P2, P3, P4, P5 D3 – P1, P2, P3, P4, P5 D4 – P1, P2, P3, P4, P5 D1 – P1, P2, P3, P4, P5 D2 – P1, P2, P3, P4 D3 – P1, P2, P3 D4 – P1
IV. D5 – P1, P2, P3, P4, P5 D5 – P1, P2, P3, P4, P5 D2 – P5 D3 – P4, P5 D4 – P2, P3, P4, P5 D5 – P1, P2, P3, P4, P5
V. D6 – P1, P2, P3, P4, P5

Додаток 2

Таблиця 3 Характеристика технологічно сумісних груп автомобілів

Типи рухомого складу на автотранспортному підприємстві Технологічно сумісні групи за типами і базовими марками рухомого складу
І II III IV V
Автомобілі: легкові АЗЛК, ІЖ, ВАЗ ГАЗ
вантажні ІЖ УАЗ ГАЗ ЗІЛ, МАЗ, КрАЗ
Автобуси   ЄрАЗ, РАФ, ПАЗ, КАЗ, ЛАЗ (карб.), ЛАЗ
  УАЗ КАвЗ ЛіАЗ (диз.)

Таблиця 4 Значення коефіцієнтів корегування за категорією умов експлуатації

Категорія умов для коректування нормативів
експлуатації періодичності то питомої трудо– місткості ПР пробігу до КР * витрати запасних частин **
І 1,0 1,0 1,0 1,00
II 0,9 1,1 0,9 1,10
III 0,8 1,2 0,8 1,25
IV 0,7 1,4 0,7 1,40
V 0,6 1,5 0,6 1,65

Таблиця 5 Значення коефіцієнтів корегування за модифікацією рухомого складу

Модифікація рухомого складу та організація його роботи К2 для коректування нормативів
трудомісткості ТО і ПР пробігу до КР витрати запасних частин
Базовий автомобіль 1,00 1,00 1,00
Сідельний тягач 1,10 0,95 1,05
Автомобілі:      
з одним причепом 1,15 0,90 1,10
з двома причепами 1,20 0,85 1,20
Автомобілі–самоскиди:      
при роботі на плечах понад 5 км 1,15 0,85 1,20
з одним причепом або при роботі на коротких плечах (до 5 км) 1,20 0,80 1,25
з двома причепами 1,25 0,75 1,30
Спеціалізований рухомий склад (залежно від складності обладнання)* 1,10 1,20 _

Таблиця 6 Значення коефіцієнтів корегування за кліматичними умовами

Кліматичні райони Для коректування нормативів
періодичності ТО питомої трудо­місткості ПР пробігу до КР витрати запасних частин
  Коефіцієнт К' 3      
Помірний 1,0 1,0 1,0 1,0
         
Помірно теплий 1,0 0,9 0,9 0,9
Вологий, теплий вологий,        
жаркий сухий,        
дуже жаркий сухий 0,9 1,1 0,9 1,1
Помірно холодний 0,9 1,1 0,9 1,1
Холодний 0,9 1,2 0,8 1,25
Дуже холодний 0,8 1,3 0,7 1,4
  Коефіцієнт К" з      
3 високою агресивністю        
навколишнього середовища 0,9 1,1 0,9 1,1

Таблиця 7 Значення коефіцієнту корегування за пробігом спочатку експлуатації

Пробіг з початку експлуатації, у частках від нормативного до КР Автомобілі
Вантажні Автобуси Легкові
До 0,25   0,7   0,7   0,7
Понад 0,25 до 0,50   0,7   0,7   0,7
» 0,50 » 0,75   1,0   1,0   1,0
» 0,75 » 1,00   1,2   1,3   1,3
» 1,00 » 1,25   1,3   1,4   1,4
» 1,25 » 1,50   1,3   1,4   1,4
» 1,50 » 1,75   1,3   1,4   1,4
» 1,75 » 2,00   1,3   1,4   1,4
» 2,00   1,3   1,4   1,4

Таблиця 8 Значення коефіцієнтів для корегування за технологічною сумісністю рухомого складу

Кількість автомобілів, які обслу­говуються і ремонтуються на авто­транспортному підприємстві для технологічно сумісних груп рухомого складу
Менше 3 Більше 3
До 100 1,15 1,20 1,30
Понад 100 до 200 1,05 1,10 1,20

Продовження таблиці 8

» 200 » 300 0,95 1,00 1,10
» 300 » 600 0,85 0,90 1,05
» 600 0,80 0,85 0,95

 


Читайте також:

  1. ДОДАТКИ
  2. ДОДАТКИ
  3. Додатки
  4. Додатки
  5. ДОДАТКИ
  6. ДОДАТКИ
  7. Додатки
  8. Додатки
  9. Додатки
  10. ДОДАТКИ
  11. ДОДАТКИ
  12. ДОДАТКИ




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИСНОВКИ | Додаток 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.