МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДОДАТКИДОДАТОК №1
ЗАТВЕРДЖУЮ: Науковий керівник з фаху_________ _________________ (підпис) (ПІБ) Науковий керівник з педагогіки_________ _________________ (підпис) (ПІБ) Куратор академічної групи _________ _________________ (підпис) (ПІБ) Дата затвердження
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ студента 5-го курсу ________________________________ (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові студента)
з_____________________по________________
на__________________факультеті_____________________________ /назва вищого навчального закладу/
МОДУЛЬ М-І-І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ.
МОДУЛЬ М-І-2. НАВЧАЛЬНА ТА НАУКОВО- ДОСЛІДНА РОБОТА ПРОВІДНОЇ КАФЕДРИ.
МОДУЛЬ М-І-3. АУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА.
МОДУЛЬ М-І-4. ПОЗААУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
МОДУЛЬ М-І-5 ВИХОВНА РОБОТА.
ДОДАТОК №2 ЩОДЕННИК студента 5-го курсу _____________________________ факультету (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові студента)
_____________________________ (місце проходження практики)
Щоденник психолого-педагогічних спостережень ведеться у вільній формі. У щоденник записуються усі види робіт, які виконує студент-практикант, починаючи з установчої конференції і згідно завдань педагогічної практики та шляхів їх реалізації. Записи ведуться щоденно безпосередньо при виконанні завдань: фотографії лекцій, семінарів, лабораторних робіт, виховних заходів, аналіз заходів і документів, тощо (дивитись зміст завдань пед. практики). Записи повинні бути обґрунтованими і розгорнутими. Наприкінці кожного дня в щоденник записується висновок. У додатки виносяться ксерокопії документів (плани роботи куратора, робочі плани з фахових предметів тощо), розроблені анкети і робочі матеріали анкетування. У період практики щоденник повинен постійно знаходитись у студента.
ДОДАТОК №3 СХЕМА АНАЛІЗУ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ
ВАРІАНТ І
1. Найменування виховного заходу, дата проведення, місце, склад студентів за віком. 2. Визначення форми /жанру/: бесіда, диспут, усний журнал, заочна подорож, свято, екскурсія, психологічний тренінг, заняття з самоврядування та ін. 3. Конкретні педагогічні цілі та виховні завдання, що реалізуються на вибраному виховному заході /нагадаємо, що головною метою виховного заходу є формування якостей особистості, розвиток світогляду тощо/. 4. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його змістовність, актуальність, доцільність, цілісність тощо. 5. Участь колективу вихованців у виборі теми, визначенні цілей, розробці плану, проведення заходу та мотивація учасників на активну діяльність. 6. Опис та аналіз ходу підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до їх виконання. 7. Педагогічна позиція педагога, методи стимулювання ініціативи, активності, самостійності вихованців, мистецтво залучення помічників. 8. Позиція вихованців при проведенні заходу /активність та ініціатива або байдужість та пасивність/. 9. Позитивні, найбільш вдалі моменти проведеного заходу, наявність виховної ситуації: моральна радість, гордість за себе та товаришів або моральне каяття. Недоліки та труднощі у роботі, шляхи їх усунення. 10. Ступінь досягнення поставлених цілей. 11. Спрямованість у майбутнє, наявність перспектив, розвиток проблеми у наступних виховних заходах, системність виховної роботи в академічній групі.
ВАРІАНТ 2 1. Загальні відомості: тема, мета, завдання, форма, час проведення, місце проведення, обладнання, хто проводив. 2. Що викликало необхідність у проведенні заходу? 3. Чи відповідає мета даного заходу інтересам, потребам індивідуальним особливостям студентів і цілям виховної роботи конкретного колективу навчального закладу? 4. Як забезпечена реалізація цілей заходу його змістом, структурою, формою, оформленням і методам виховання? 5. Підготовка до заходу /обміркований сценарій, доцільність підібраної наочності, ТЗН, додаткове обладнання, оформлення місця проведення/. 6. Організація заходу /своєчасність початку, тривалість та завершеність, присутність та залучення вихованців до заходу/. 7. Зміст і методика проведення: методи і прийоми, їх різноманітність, логічність, спрямованість на активну пізнавальну діяльність, завершеність кожного етапу та їх взаємозв’язок, підведення підсумків. 8. Участь студентів у підготовці та проведенні заходу: характер цієї участі /ініціатори, виконавці, помічники, слухачі/. Роль активу. 9. Ефективність заходу, його пізнавальна та виховна цінність. Які якості особистості, переконання, почуття, звички формувалися? Чи сприяв захід згуртуванню колективу? Як захід впливав на окремих членів колективу? До яких видів діяльності їх спонукав? Ставлення студентів до заходу. 10. Роль куратора у підготовці та проведенні заходу. /Був ініціатором, організатором, методистом, виконавцем, спостерігачем/. Як він мотивував захід? Чи враховував індивідуальні можливості та особливості студентів? Дотримання такту, мовленевої культури, зовнішній вигляд викладача. Характер вимог до студентів. Стиль спілкування з ними. a. Загальна оцінка заходу. Чи досягнено мету? b. Причини недоліків. c. Висновки та пропозиції.
ДОДАТОК №4 СХЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ АКАДЕМІЧНОЇ ГРУПИ 1. Загальні дані про академічну групу /склад студентів за віком, статтю/. 2. Загальна характеристика успішності студентів групи, дотримання ними режиму роботи у ВНЗ та факультеті, спрямованість на самовдосконалення, орієнтація на майбутній вибір професійної діяльності. 3. Ступінь сформованості колективу. Структура групи як колективу /характеристика формального активу групи, неформальний актив групи і його взаємовідносини з формальним. Наявність та характеристика «пасивної» частини студентської групи, особливості взаємовідносин/. 4. Спрямованість групи як колективу /рівень загального розвитку студентів, участь у гуртках та молодіжних організаціях, мотиви навчання, цікавість до духовного та культурного життя, спорту, участь у факультетських та загально університетських заходах, взаємодія та взаємовідносини студентів у процесі спільної діяльності. 5. Перспективи розвитку групи. 6. Керівництво студентською групою /деканат, куратор, тьютер/. 7. Загальні висновки /визначення рівня сформованості групи як колективу в цілому та пропозиції щодо орієнтації подальшої роботи зі студентською групою/.
ДОДАТОК №5
СХЕМА ФОТОГРАФІЇ ЛЕКЦІЇ, СЕМІНАРУ, ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНОГО ЗАННЯТТЯ.
ВАРІАНТ І
Дата, предмет, курс. Прізвище, ім’я, по-батькові викладача. Тема, мета, завдання, обладнання. Місце заняття в структурі курсу.
1. У першій колонці відмічається початок заняття, а потім у хронологічній послідовності час початку змін різноманітних елементів заняття, дій викладача, форм, методів роботи, які реалізуються на занятті. 2. У другій колонці докладно описується все, що відбувається на занятті: конспектується зміст лекції, виступів на семінарах. Занотовуються форми, методи, види роботи, наочність, що використовується. Записи повинні бути повними та детальними. 3. У третій колонці занотовуються безпосередні враження про певний фрагмент заняття, визначається ефективність або недостатня ефективність, на погляд студента, форм, методів, засобів навчального процесу, які були використані викладачами. Висловлюються власні пропозиції щодо змін або вдосконалення певних елементів чи фрагментів заняття. ВАРІАНТ 2
Дата, предмет, курс, семестр Прізвище, ім’я, по-батькові викладача. Тема, мета, завдання, обладнання. Місце заняття в структурі навчального предмету.
ДІЇ ВИКЛАДАЧА 1. Фіксується або занотовується повна хронологія слів і дій викладача (конспект). 2. Докладно описуються види навчання /догматичне, пояснювальне, проблемне, програмоване, комп’ютерне/, форми організації пізнавальної діяльності студентів на заняттях /індивідуальна, групова, фронтальна, парна, взаємонавчання/. 3. Записуються методи та прийоми навчання /словесні, наочні, практичні, методи проблемного навчання/, визначається характер пізнавальної діяльності студентів (репродуктивний, реконструктивний, творчий)/.
ДІЇ СТУДЕНТІВ 4. На підставі спостережень за студентами фіксувати їх реакцію на певні завдання /увага, активність, вміння вести необхідні записи, тощо/.
ВЛАСНІ ЗАУВАЖЕННЯ 5. Занотовуються безпосередні враження студента щодо ефективності і доцільності тих чи інших фрагментів заняття, видів, форм, методів роботи викладача, володіння засобами аргументації, створення умов для співробітництва і взаємодії студентів, дотримання вимог педагогічної культури.
Примітка: Для запису, конспектування лекції більше підходить І варіант. Для запису семінару або лабораторно-практичних занять можна користуватись обома варіантами.
ДОДАТОК №6 ЗМІСТ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ.
1. Назва навчального предмету /Лекція з ………………………/. 2. Назва /тема/ лекції. 3. Цілі та завдання лекції. 4. Поняття. Перелік і визначення основних базових для даної науки понять, які використовуються в тексті даної лекції. Особливу увагу приділяти новим поняттям, які вперше мають бути використані. 5. Обладнання. ТЗН, наочні та аудіо засоби, необхідні матеріали /перелік/. 6. Час. Кількість хвилин або годин, на яку розрахована лекція. 7. План лекції. 8. Список літератури, яка розкриває зміст теми даної лекції. 9. Текст лекції. /Детальне і повне наведення змісту навчального матеріалу з визначеної теми, обргунтоване доведення основних положень. Виділення місць тексту, які студенти мають записувати/. Згідно тексту лекції послідовно вказувати будь-які засоби та методичні прийоми, що використовуються викладачами (проблемні питання, проблемні ситуації, приклади, тощо). 10. Додатки /матеріали методичного забезпечення: таблиці, схеми, засоби інформаційних технологій.
ДОДАТОК №7 ЗМІСТ ПЛАНУ-КОНСПЕКТУ СЕМІНАРСЬКОГО АБО ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ.
1. Назва навчального предмету. 2. Форма організації навчання. 3. Тема заняття. 4. Цілі та завдання заняття. 5. Поняття. Перелік і визначення основних понять, які є базовими для даної науки і використовуються при проведенні заняття. (Особливу увагу потрібно приділити новим поняттям, з якими студенти зустрічаються вперше). 6. Список літератури. 7. Обладнання. ТЗН, наочні та аудіо засоби, необхідні методичні матеріали, інші засоби /перелік/. 8. Час проведення. Тривалість заняття. 9. План занять. 10. Хід заняття. Детальний, послідовний, хронологічний опис усіх етапів заняття (перелік розгляду основних питань теми, виконання практичних завдань). a. Вступна частина: визначаються мета та завдання заняття, його актуальність, мотивація пізнавальної діяльності студентів. Актуалізація опорних знань. b. Основна частина. Розкриття основних питань теми, виконання практичних завдань. c. Контроль навчальних досягнень студентів з теми заняття (тестування, перевірка практичних завдань тощо). d. Заключна частина. Підведення підсумків заняття. e. Оцінювання. Виставлення /згідно можливості/ студентам балів за загальними підсумками їх роботи на занятті.
ДОДАТОК №8 РЕЦЕНЗІЯ на дипломну роботу з __________________________________ /назва предмету/ за темою: ____________________________________________ студента 5-го курсу ________________________ факультету (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові студента)
1. Представлена дипломна робота виконана на актуальну тему /обґрунтувати актуальність обраної теми/. 2. Мета і завдання дослідження. Їх відповідність темі. 3. Об’єкт і предмет дослідження. 4. Теоретичний рівень дипломної роботи /Робота характеризується високим рівнем виконання дипломного завдання кафедри. Про це свідчить: повнота і глибина розкриття проблеми, результативність аналізу, вдалість огляду літератури і її кількість, наявність чітких висновків, рекомендацій, використання наукового апарату, якість оформлення роботи т.і./. 5. До деяких питань у дипломній роботі слід зробити зауваження: _____________________________________________________________ 6. У цілому представлене дипломне дослідження відповідає сучасним вимогам до дипломних робіт /не відповідає/ і заслуговує ____________________оцінки.
Дата Рецензент ____________/науковий ступінь, вчене звання, прізвище, ім’я, по-батькові/.
ДОДАТОК №9 РЕЦЕНЗІЯ НА РЕФЕРАТ з теми _________________________________________________ студента 5-го курсу ____________________________ факультету (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові студента)
Зміст рецензії. 1. Актуальність теми. ________________________________________ ___________________________________________________________. 2. Структура роботи._________________________________________ ____________________________________________________________. 3. Досягнення поставленої мети роботи. Позитивні моменти._______ ___________________________________________________________. 4. Опрацьована література____________________________________ ____________________________________________________________. 5. Недоліки.__________________________________________________ ___________________________________________________________. 6. Загальний висновок. ________________________________________ ____________________________________________________________.
Дата Рецензент /прізвище, ім’я, по-батькові/
ДОДАТОК №10 РЕЦЕНЗІЯ на курсову роботу з ____________________________________ /назва предмету/ з теми _________________________________________________ студента 5-го курсу _____________________________ факультету (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові студента)
1. Ступінь обґрунтованості актуальності обраної теми. 2. Об’єкт, предмет дослідження: відповідність темі. 3. Структура курсової роботи: план, логічність, відповідність стандартам. 4. Теоретичний рівень курсової роботи: · Визначення мети і завдань дослідження: відповідно до об’єкта та предмета дослідження, узгодженість структури, чіткість, визначеність; · Спектр опрацьованих інформаційних джерел: монографії, статті, підручники, першоджерела, архівні матеріали, офіційні документи, сайти Інтернет. Кількість і якість опрацьованих джерел, їх достатність для розкриття теми; · Ступінь аналізу і систематизації опрацьованого матеріалу, повнота, глибина і доказовість у розкритті теми; · Забезпечення об’єктивності викладених педагогічних явищ і фактів, наведення типових прикладів, посилання на вислови вчених; · Конкретизація і чітке визначення педагогічних категорій, що є базовими для даної теми; · Загальний висновок про теоретичне розкриття теми. 5. Практичні аспекти визначеної теми. Як і де означені положення використовуються на практиці. Практичне значення курсової роботи. 6. Основні зауваження. 7. Грамотність оформлення результатів дослідження: мовна культура, наявність посилань, правильність технічного оформлення курсової роботи, відповідність загальним вимогам оформлення списку використаних джерел. 8. Загальний висновок рецензування: зважаючи на вищевикладене, дана курсова робота може бути оцінена на _________ балів.
Дата Рецензент ____________/науковий ступінь, вчене звання, прізвище, ім’я, по-батькові/.
ДОДАТОК №11 СХЕМА Підготовки і сценарій виховного заходу
1. Форма виховного заходу /бесіда, лекція, усний журнал, заочна подорож, екскурсія і т.і./. 2. Тема. 3. Мета. 4. Визначення категорії вихованців /група, курс, факультет/. 5. Обладнання: ТЗН, наочні та аудіо засоби, матеріали та устаткування. 6. Література. 7. Запрошені. 8. Текст: І Розділ. Методика підготовки виховного заходу. (Надається опис роботи студента-практиканта з підготовки до заходу: вибір теми, залучення студентів групи до участі в ньому, розподіл завдань, тощо). Вказуються конкретні завдання: прізвища їх виконавців. ІІ Розділ. Методика проведення виховного заходу. · План виховного заходу · Сценарій проведення заходу o Вступна частина – визначення мети і актуальності обраної теми, мотивація виховного заходу; o Основна частина – викладання основного матеріалу. Матеріал викладається у хронологічній послідовності, у повному обсязі, докладно, детально, з переліченням усіх етапів і заходів. o Заключна частина – підведення підсумків виховного заходу.
ДОДАТОК №12 ПРОТОКОЛ обговорення залікового заняття /виховного заходу, семінару, лекції, лабораторного чи практичного заняття/ на тему: __________________________________________________________ студента 5-го курсу ________________________________ факультету (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові студента) Дата…
Голова – Прізвище, ім’я, по-батькові Секретар – Прізвище, ім’я, по-батькові
Присутні: науковий керівник з фаху чи науковий керівник з педагогіки, (куратор, відповідальний за науково-педагогічну практику від факультету), студенти-пратиканти…
Порядок денний: 1. Обговорення залікового заняття /виховного заходу, семінару, лекції, лабораторного чи практичного заняття/ студента-практиканта (ПІБ) на тему: ____________________________________________________________ 2. Оцінювання залікового заняття /виховного заходу, семінару, лекції, лабораторного чи практичного заняття/ на тему: _____________________________________________________________
І. Слухали: Призвіще, ім.’я, по-батькові студента-пратиканта – самоаналіз проведеного заходу з теми «» студента-практиканта, чий захід обговорюється. Самоаналіз заходу викладається стисло – до 10 речень. ІІ. Виступили: 1. Присутні студенти-практиканти 2. Куратор академічної групи (тільки для виховного заходу) 3. Науковий керівник (з педагогіки чи фаху)
ІІІ. Ухвалили: Залікове заняття /виховного заходу, семінару, лекції, лабораторного чи практичного заняття/ заслуговує на оцінку ___________балів.
Підписи:
Голова ПІБ Секретар ПІБ ДОДАТОК №13 АНАЛІЗ Плану виховної роботи куратора академічної групи 1. Загальні відомості. Курс, група, факультет, прізвище, ім’я, по-батькові куратора. 2. Структура плану /описати, накреслити таблицю, визначити розділи/. 3. Узгодженість плану роботи куратора академічної групи з планом виховної роботи факультету. 4. Наявність різноманітних форм організації виховної роботи /лекції, бесіди, екскурсії, громадсько-політичні та трудові акції, тощо/. 5. Співвідношення теоретичних і практичних форм організації виховної роботи. 6. Спрямованість виховної роботи /Заходи, що спрямовані на формування естетичних, моральних, трудових та інших якостей особистості/. Їх співвідношення. Спрямованість виховання, відповідно плану, на всебічний розвиток студентів. 7. Наявність заходів, присвячених державним, релігійним, традиційним національним святам. 8. Участь академічної групи або окремих студентів групи у факультетських і загальноуніверситетських заходах. 9. Спрямованість виховних заходів на професійне становлення студентів. 10. Спрямованість виховних заходів на розвиток творчих якостей особистості. 11. Кількість студентів групи, яких передбачається залучити в виховних заходах.
ДОДАТОК №14 ФОРМА АНАЛІЗУ СЕМІНАРІВ ТА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
1. Загальні відомості. Предмет, курс, факультет, викладач, кількість студентів за списком, кількість присутніх, обладнання аудиторії, придатність її до проведення заняття. 2. Тема. Назва заняття, місце у структурі предмета /вступне, основне, заключне, підсумкове, узагальнююче/. 3. Мета. Чи визначає викладач мету і завдання заняття, інформує про них студентів на початку заняття. Як здійснюється мотивація необхідності вивчення даної теми. 4. Аналіз змісту. Чи надається на початку заняття його план? Логічність плану. Відповідність змісту заняття його темі та плану. Підготовленість і готовність студента сприймати запропонований матеріал, виконувати практичні завдання. Актуалізація опорних знань. Відповідність змісту заняття новітнім науковим знанням із даної конкретної теми, його зв'язок з життям, практикою, досвідом студентів. Доступність запропонованих завдань. Чи сприяє зміст і форма заняття розвитку творчого самостійного мислення, чи включені в нього елементи пошукової, дослідницької, пізнавальної діяльності, матеріали з історії науки, новітні наукові досягнення. Чи сприяє дане заняття набуттю студентом нових знань, формуванню вмінь і навичок порівняння із засвоєним раніше. Спрямованість навчального заняття на реалізацію виховних цілей. 5. Аналіз методів і прийомів діяльності викладача і студентів. Співвідношення на занятті вербальних, наочних і практичних методів і прийомів. Визначення характеру пізнавальної діяльності студентів / репродуктивної, реконструктивної, творчої/. Віднесення даного заняття до певного виду навчання /догматичного, пояснювального, проблемного, програмованого, комп’ютерного/. Форми організації пізнавальної діяльності студентів /індивідуальна, групова, фронтальна, парна робота, взаємонавчання/. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності. 6. Підведення підсумків заняття. Аналіз діяльності викладача і студентів. Активність студентів і викладача, його уміння організовувати аудиторію на різних етапах заняття, педагогічний такт, етика, прийоми педагогічного впливу на студентів, мовленнєва культура. Система оцінювання діяльності студентів /оцінюються дії студентів безпосередньо у ході заняття чи наприкінці/. Критерії, прийоми оцінювання навчальних досягнень, наявність оцінки. Чи закінчується заняття наданням студентам завдань для самостійної, індивідуальної або науково-дослідної роботи. Які пояснення надаються до них. Ставлення студентів до навчального предмету, до даного конкретного заняття, до викладача. Активність студентів на заняттях, дотримання вимог культури поведінки. 7. Загальні підсумки. Сформулювати освітнє і виховне значення заняття. Визначити, які елементи, аспекти заняття вам сподобались найбільше, які не сподобались, а також місце заняття за визначеною темою у професійній підготовці майбутніх фахівців.
ДОДАТОК №15 ФОРМА АНАЛІЗУ ЛЕКЦІЇ
1. Загальні відомості про лекцію. Предмет, курс, факультет, викладач, кількість студентів, обладнання аудиторії. 2. Тема. Назва теми лекції, місце у структурі предмету: вступна, основна, заключна, підсумкова, узагальнююча. 3. Мета. Чи визначає викладач мету і тему лекції, чи інформує про неї студентів на початку заняття. Як мотивує необхідність вивчення саме даної теми. 4. Аналіз змісту. Наявність плану лекції. Доцільність теми лекції відповідно до навчальної програми і робочого плану. Логічність побудови лекції. Підготовленість студентів до сприймання запропонованого матеріалу. Відповідність змісту лекційного матеріалу новітнім науковим знанням із конкретної теми. Зв'язок матеріалу лекції із життям, практикою, досвідом студентів. Спрямованість змісту лекційного матеріалу на розвиток творчого, самостійного мислення студентів. Наявність у змісті лекції матеріалу з історії науки, новітніх наукових досліджень, елементів пошукового і дослідницького характеру. Чи сприяє зміст лекції набуттю студентами нових знань, формуванню умінь і навичок порівняння із засвоєним раніше. Спрямованість змісту навчального матеріалу на реалізацію виховних цілей. 5. Аналіз методів і прийомів діяльності викладача та студентів. Співвідношення в застосуванні вербальних, наочних і практичних методів. Ефективність їх у досягненні основної дидактичної мети. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Використання методів і прийомів, що сприяють розвитку творчих можливостей особистості студента. Педагогічна культура, вміння організувати аудиторію на різних етапах лекції, педагогічний такт, етика, прийоми педагогічного впливу на студентів. Ставлення студентів до навчальної дисципліни та викладача. 6. Загальні висновки. Сформулювати згідно власної точки зору освітнє і виховне значення лекції. Визначити позитивні, найбільш вдалі аспекти, елементи лекції. 7. Список літератури. Кількість запропонованих джерел, їх відповідність темі, використання новітніх джерел.
ДОДАТОК №16 АНАЛІЗ ПЛАНУ РОБОТИ ЗАСТУПНИКА ДЕКАНА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1. Загальні відомості. Назва ВНЗу. Факультет, прізвище, ім’я, по-батькові заступника декана. 2. Структура плану. Розділи, схема /накреслити/. 3. Взаємозв’язок плану виховної роботи факультету з загально універистетським планом. Виділити, в яких заходах приймають участь студенти факультету, і які факультет безпосередньо готує і проводить. 4. Різноманітність форм виховної роботи, що заплановані на факультеті /перелічити/. 5. Основні напрями роботи факультету. На виховання яких якостей особистості спрямовані ці заходи /естетичні, моральні і т.д./. 6. Наявність у плані заходів, присвячених державним, релігійним, національно-традиційним святам, певним факультетським традиціям. 7. Специфіка заходів відповідно факультету. 8. Спрямованість заходів на професійне становлення студентів.
ДОДАТОК №17 АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ПРЕДМЕТА
1. Загальні відомості. Назва предмета, факультет, курс, кількість годин – всього, лекційних - …, семінарських - …, індивідуальної роботи - …, самостійної роботи - … . 2. Заплановані види індивідуальної роботи студентів. 3. Завдання кожного виду індивідуальної роботи /перелічити/. 4. Контроль за виконанням завдань індивідуальної роботи /види, форми/. 5. Види самостійної роботи студентів з предмета. 6. Які і скільки тем винесено на самостійне вивчення. 7. Завдання кожного виду самостійної роботи. 8. Контроль за самостійною роботою студентів /види, форми/.
ДОДАТОК №18 АНАЛІЗ ДОКУМЕНТІВ ПРОВІДНОЇ КАФЕДРИ
1. План роботи кафедри – назва кафедри, структура плану, розділи, заходи кожного розділу, який напрям роботи провідний, система контролю за виконанням. 2. Штатний розклад – кількість штатних викладачів, які мають учені звання і ступені, нагороди, навантаження викладачів, кількість технічних працівників, їх посади. 3. Робочі програми з навчальних предметів – назва предмета, загальна кількість годин: з них – лекцій, семінарів, індивідуальної роботи, самостійної роботи, рік і семестри вивчення, структура, кількість кредитів і їх структура, модулі, їх назви і структура, зміст модулів. Методичне забезпечення, система контролю. 4. Індивідуальний план роботи викладача – розділи плану, зміст розділів, навчальний розділ /кількість годин/, система обліку. 5. Протоколи засідань кафедри – періодичність засідань, порядок денний, які питання є пріоритетними.
ДОДАТОК №19 ХАРАКТЕРИСТИКА студента(ки) 5-го курсу ________________________________ факультету (назва факультету) освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» спеціальності ______________________________________________ (повна назва спеціальності) Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди _________________________________________________________________, (прізвище, ім’я, по-батькові студента) який(а) проходив(ла) науково-педагогічну практику у_________________________________________________ /факультет та ВНЗ, де проходив практику/ з________________________ по_______________________
За період проходження навчально-педагогічної практики студентом була виконана наступна навчально-методична робота. 1. Відвідано і проаналізовано _________лекцій викладачів методистів та студентів-практикантів. 2. Підготовлено і проведено _______лекцій, з них одна залікова за темою _________________________________. 3. Відвідано та проаналізовано _________семінарських та лабораторно-практичних занять. 4. Проведено __________семінарських та лабораторно-практичних занять, з них одне залікове на тему:_________________________. 5. Ознайомився /лась/ з організацією позааудиторної навчальної та науково-дослідної роботою студентів на факультеті /Що зроблено?/. 6. Ознайомився /лась/ з діяльністю провідної кафедри /Що зроблено?/. 7. Вивчалась система виховної роботи в університеті та на факультеті. Відвідано________кураторських годин викладачів-кураторів і студентів-практикантів. Підготовлено і проведено дві кураторські години, одна з яких на тему:____________________________________________________ 8. Особистісно-професійні якості студента-практиканта. 9. Відношення студента-пратикаканта до професійної діяльності. Володіння змістом предмета і методикою викладання, педагогічною майстерністю. Виконана студентом-практикантом робота відображена у даному звіті. Програма та завдання практики виконані повністю. За результатом практики може бути виставлена підсумкова оцінка ___.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|