Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТКИ

Додаток 1

Перелік діагностичних методик для оцінки окремих аспектів управ­лінської діяльності.

1. Тест «Визначення рівня керівника» (за Жаріковим М. Н.).

2. Діагностична методика «Задоволеність роботою» (за О. М. Гірняком та П. П. Лазановським).

3. Діагностична методика «Самооцінка» ( і. і О. М. Гірняком та П. П. Лазановським).

4. Діагностична методика «Зайнятість» (за ОМ Гірником та П. П. Ла­зановським).

5. Тест «Вибір кар'єрного шляху» (за Л. Я. Кібаноним).

6. Тест «Чи гарно ми виховані» (за її. М. Панкратовим та О. М. Панкратовим).

7. Опитувач «Оцінка самоконтролю у спілкуванні» ( за М. Снайдер).

8. Діагностування формування якостей випускники ( за С. Лазарєвим).

9. Карта педагогічної оцінки (самооцінки) здібностей педагогів до іншої ін­новаційної діяльності (за Л. І. Даниленко).

10. Діагностування мотиваційного середовища и колективі ( за С. Лазарєвим).

11. Діагностична методика «Вивчення задоволеності учителі» своєю професією і роботою» (за Н. В. Журіним і Є. П. Ільїним)

12. Тестовий матеріал Б. Басса для діагностики векторів спрямованості особистості.

13. Програма оцінки організаційно-педагогічної діяльності керівника школи (за В.І. Звєрєвою).

14. Тест М. Вудкока і Д. Френсіса «Діагностики сильних і слабких сторін у роботі керівника» (адаптований В. В. Шпалінським).

15. Опитувальник К. Томаса для діагностики можливих стилів поведінки менеджера в конфліктних ситуаціях.

16. Методика оцінювання рівня культури управління (за Л. В. Василіченко).

Додаток 2

Практичне заняття «Методика розробки цільових проектів» Фрагменти розробленої студентами комплексно-цільової програми «Удосконалення управлінської діяльності керівника навчального закладу»


Читайте також:

  1. Додатки
  2. ДОДАТКИ
  3. Додатки
  4. ДОДАТКИ
  5. ДОДАТКИ
  6. ДОДАТКИ
  7. Додатки
  8. ДОДАТКИ
  9. ДОДАТКИ
  10. ДОДАТКИ
  11. Додатки




Переглядів: 853

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Розділ І. Аналіз стану управлінської діяльності керівника школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.