МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДОДАТКИДодаток 1 Перелік діагностичних методик для оцінки окремих аспектів управлінської діяльності. 1. Тест «Визначення рівня керівника» (за Жаріковим М. Н.). 2. Діагностична методика «Задоволеність роботою» (за О. М. Гірняком та П. П. Лазановським). 3. Діагностична методика «Самооцінка» ( і. і О. М. Гірняком та П. П. Лазановським). 4. Діагностична методика «Зайнятість» (за ОМ Гірником та П. П. Лазановським). 5. Тест «Вибір кар'єрного шляху» (за Л. Я. Кібаноним). 6. Тест «Чи гарно ми виховані» (за її. М. Панкратовим та О. М. Панкратовим). 7. Опитувач «Оцінка самоконтролю у спілкуванні» ( за М. Снайдер). 8. Діагностування формування якостей випускники ( за С. Лазарєвим). 9. Карта педагогічної оцінки (самооцінки) здібностей педагогів до іншої інноваційної діяльності (за Л. І. Даниленко). 10. Діагностування мотиваційного середовища и колективі ( за С. Лазарєвим). 11. Діагностична методика «Вивчення задоволеності учителі» своєю професією і роботою» (за Н. В. Журіним і Є. П. Ільїним) 12. Тестовий матеріал Б. Басса для діагностики векторів спрямованості особистості. 13. Програма оцінки організаційно-педагогічної діяльності керівника школи (за В.І. Звєрєвою). 14. Тест М. Вудкока і Д. Френсіса «Діагностики сильних і слабких сторін у роботі керівника» (адаптований В. В. Шпалінським). 15. Опитувальник К. Томаса для діагностики можливих стилів поведінки менеджера в конфліктних ситуаціях. 16. Методика оцінювання рівня культури управління (за Л. В. Василіченко). Додаток 2 Практичне заняття «Методика розробки цільових проектів» Фрагменти розробленої студентами комплексно-цільової програми «Удосконалення управлінської діяльності керівника навчального закладу» Читайте також:
|
||||||||
|