МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ І. Аналіз стану управлінської діяльності керівника школи№ _ Матеріали до розділу Оцінювання ефективності управління було здійснено через оцінку основних видів діяльності керівника або функцій. Методика аналізу управлінської діяльності керівника школи через оцінку видів його управлінської діяльності розроблена В. В. Звєрєвою. При застосуванні методики було використано бальну систему оцінювання від 1 до 5 балів. Якщо показник, що характеризує діяльність проявляється: «завжди» — 5 балів; «часто» — 4 бали; «не завжди» — 3 бали; «інколи» — 2 бали; «ніколи» — 1 бал. Технологія оцінювання ефективності управління через оцінку видів управлінської діяльності має діагностичний характер і дає можливість підрахувати коефіцієнт ефективності (Ке) як по кожному виду (блоку) управлінської діяльності, так і усієї діяльності в цілому. Ке визначається шляхом використання наступної формули: Фактична кількість балів --------------------------------------х 100 % = Ке Максимальна кількість балів Об'єктивне вивчення діяльності директора школи дозволило визначити найбільш позитивні та найбільш проблемні ланки. Результати оцінювання ефективності управлінської діяльності через оцінку видів управлінської діяльності та результати дослідження наведені у таблиці 1. Таблиця 1 Результати оцінювання управлінської діяльності
Було прийнято такі значення коефіцієнту ефективності управлінської діяльності: 100—75 % — діяльність оптимальна; 74—50 % — рівень управління достатній; 49—25 % — рівень діяльності критичний. Відповідно коефіцієнти ефективності управління керівника щколи № по кожному виду діяльності розподілились таким чином: інформаційно-аналітична діяльність — 68 %; мотиваційно-цільова діяльність —- 77 %; планово-прогностична діяльність — 73 %; організаційно-виконавча діяльність — 81 %; контрольно-діагностична діяльність — 66 %; корекційно-регулятивна діяльність — 67,5 %. Загальний коефіцієнт ефективності управлінської діяльності керівника школи дорівнює: 197 бал/ 100% ----------------------= /З % 270 балів Отже, це свідчить про те, що рівень управлінської діяльності достатній. З метою подальшого удосконалення процесу управління навчальним закладом, підвищення його ефективності було розроблено комплексно-цільову програму. Комплексно-цільова програма розрахована на впровадження протягом трьох років: з 2005-2006 навчального року по 2007-2008 навчальний рік. Розділ II. Концепція розвитку управління школою Матеріали до розділу і огляду на глибокий аналіз наукових досліджень зуправління, практики управління навчальними закладами та системи управління конкретною установою, дійшли висновку, що основними засобами підвищення ефективності управлінської діяльності можна вважати досягнення таких властивостей управлінських систем: — ціннісний характер управління; — адаптивність управління (пристосування до ситуації); — релевантність (відповідність справі); — превентивність (випереджальний характер); — прогностичність (визначення перспектив і прогнозів); — консолідуючий, об'єднуючий характер; — діалогічність, узгоджуваність з іншими системами організації; — інноваційність, творчість; — демократичний, парсипативний (колегіальний) характер; — особистісно орієнтована спрямованість; — гнучкість, мобільність; — рефлективність, орієнтація на самооцінку, самокорекцію, саморозвиток. Організаційний механізмуправління за умов розвитку навчального закладу повинен відповідати наступним вимогам: 1.Раціональність технології. Можна користуватись традиційними, модернізованими та радикально новими технологіями. їх ефективність зумовлюють управлінські ситуації. 2. Якість технології. Відповідність проектної продуктивності до реальної. 3. Орієнтація на результати, досягнення, продуктивність повинна домінувати над зовнішньою привабливістю та інноваційною формою. 4. Мотиваційний потенціал зумовлює розуміння цілей діяльності, досягнення результатів. 5. Відповідний рівень кваліфікації керівників всіх рівнів управління школи повинен створити ситуацію усвідомлення цілей, задач, шляхів оновлення діяльності та практичної їх реалізації. 6. Сталість керованого складу, незначна чисельність кадрів в колективі. 7. Злагодженість в роботі адміністративної команди, корпоративний дух. 8. Інформаційне забезпечення управління, ресурс часу, що передбачають отримати достатню інформацію по обсягу та по якості, можливість реалізувати управлінську процедуру і» часі. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|