МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ідеї оновлення функцій управлінняАналітична діяльність — Аналіз навчально-виховного процесу як засіб визначення якості розвитку школярів. — Вивчення мотивів, цінностей вчителів, можливостей стимулювання на інноваційну, експериментальну діяльність. — Висновки на підставі аналізу щодо існуючого стану справ як уроки на майбутнє. — Використання системного аналізу як засобу удосконалення діяльності, — Гуманізація управлінського мислення, людиноцентриський погляд. — Підсилення системності та рефлективності управлінського мислення. — Аналіз та моделювання шляхів розв'язання проблем. — Налагоджена система інформаційного забезпечення. — Наявність відлагодженої системи зворотних зв'язків. — Аналіз колективу з позиції ролі в ньому кожного вчителя. Планово-прогностична діяльність — Розробка програми розвитку школи. — Розробка цільових проектів. — Залучення колективу до складання планів, програм розвитку, цільових проектів. — Планування в умовах вільного вибору цілей та задач. — Обов'язковість визначення місії школи. — Раціональність планування. — Широке використання можливостей наукового підходу до планування. — Досягнення цілей через оптимізацію. — Концептуальна основа усіх видів діяльності та роботи шкільних систем. Організаційно-координаційна діяльність Моделювання структури управління. Розробка матричної рухливої структури управління. — Всиновлення горизонтальних зв'язків, забезпечення їх координат і. — Чіткіш розподіл завдань кожного в межах загального, відповідальність кожного за свою справу. — Забезпечення динаміки функціональних обов'язків та прав всіх суб'єктів в залежності від завдань. — Створення умов для розвитку неформальної структури колективу. — Добір досвідчених, кваліфікованих спеціалістів. —У посадовому зростанні вчителів увага приділяється індивідуальним можливостям та перспективам розвитку особистості. — Орієнтація на перманентну систему підвищення кваліфікації вчителів. — Демократизація управління як основа демократизації школи. — Формування організаційної культури. Контрольно-оціночна діяльність — Надання переваги визначенню якісних аспектів перевірки. — Увага здебільшого до кінцевих результатів, вивчення системи роботи. — Увага до навчально-методичної спрямованості контролю. — Постійне моделювання та оновлення системи внутрішньошкільного контролю, вибір ефективної технології. — Увага до мотиваційної функції контролю. — Забезпечення випереджальною характеру контролю. — Обговорення системи внутрішньошкільного контролю в колективі. — Демократизація внутрішньошкільного контролю, дотримання принципу егалітаргності. Регулятивно-корекційна діяльність — Контролінг та моніторинг визначаються як засоби регулювання та корекції в педагогічному процесі. — Створення нових, оновлення навчально-виховних технологій та впровадження їх у практику діяльності. — Приведення функцій управління у відповідність до завдань навчально-виховного закладу. — Розробка системи стимулювання та мотивації — Формування колективу критичних однодумців — Створення творчої атмосфери, сприятливого мікроклімату. — Оптимізація управління. Читайте також:
|
||||||||
|