Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підписи обов’язково завіряються печаткою ВНЗ, де відбувалась науково-педагогічна практика


 

ДОДАТОК №20

 

ОРІЄНТОВНА СХЕМА ЗВІТУ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА

 

ЗВІТ

про роботу студента 5 курсу _________ групи_________________факультету

 

освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр»

спеціальності ______________________________________________

(повна назва спеціальності)

_________________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по-батькові студента)

який проходив науково-педагогічну практику в ________________________________________________________________

/назва вищого навчального закладу/

в період з___________ по______________

 

 

Зміст звіту

1. Характеристика бази навчального закладу, педагогічні кадри, студентський колектив, тощо.

2. Відобразити виконану навчально-методичну роботу:

· Які заняття були відвідані; їх загальна характеристика;

· Які заняття були проведені самостійно;

· Самооцінка та оцінка студентів-практикантів та викладачів-методистів;

· Аналіз інших видів виконаної навчальної роботи /консультації, індивідуальна робота, розробка завдань для самостійної роботи/.

3. Висвітлити участь у виховній роботі:

· Які виховні заходи студентів-практикантів були відвідані (їх загальна характеристика);

· Які виховні заходи були проведені самостійно;

· Самоаналіз та аналіз студентів-практикантів та викладачів-методистів;

· Самоаналіз роботи зі студентами академічної групи.

4. Розкрити організаційно-методичну роботу (загальна характеристика):

· Документація провідної кафедри;

· Відвідані засідання деканату, ради факультету, старостату, тощо;

· Форми навчальної і виховної роботи.

5. Труднощі, яки виникали під час практики, пропозиції щодо вдосконалення організації та проведення практики.

6. Загальні висновки.

 

Підписи: Студент-практикант –  

 

 


Читайте також:

  1. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  2. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  3. Алгоритм вибору хворих для обов’язкового направлення до лікаря
  4. Види загальнообов’язкового державного соціального страхування
  5. Виправлення помилок у звітності страхувальників по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування.
  6. Виховання та навчальна практика у країнах Стародавнього Сходу
  7. ВОЗДЕЙСТВИЕ НА РИСКИ. ПРАКТИКА ПРИМЕНЕНИЯ
  8. ГЛАВА 10. МЕЖДУНАРОДНАЯ ТОРГОВЛЯ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА
  9. ЕКСПРЕС-КАРТА АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ УРОКУ ПРАКТИКАНТА
  10. ЕЛЕКТРОРАДІОМОНТАЖНА ПРАКТИКА
  11. За рік обов’язково буває 2 сонячних затемнення, але може бути 4 або навіть 5. За рік може не бути жодного місячного затемнення, а максимальна кількість – 3.
  12. Захворювання алергічної природи, які вимагають обов’язкового втручання лікаря. Підходи до медикаментозного лікування алергічних станів




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАТКИ | Забезпечення заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.