Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

 

1 Якими методами вивчаються осадочні породи?

2 З якою метою проводять польові методи досліджень?

3 Які спостереження проводять при польових методах вивчення осадочних порід?

4 З якою метою проводять відбір керну при бурінні свердловин?

5 Які вимоги слід пам’ятати при характеристиці керну?

6 Яке завдання мають лабораторні методи при вивченні осадочних порід, їх головні напрямки?

7 З якою метою проводять мікроскопічні дослідження осадочних порід?

8 В чому суть термічного аналізу, для яких типів порід він використовується?

9 Які переваги має рентгеноструктурний аналіз над іншими?

10 Зміст і значення електронної мікроскопії для діагностики осадочних порід.

11 Розкажіть про значення люмінесцентного аналізу для визначення мінералів і бітумінозних речовин.

 

 

ЛЕКЦІЯ №18

 

ОСАДОЧНІ ФАЦІЇ І ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА

 


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  3. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. V. Питання для самоконтолю
  6. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  9. VII. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
  10. VIII. ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
  11. VІ. ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ОСАДОЧНИХ ПОРІД | Визначення розуміння “фація” і генетичний тип

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.