МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗатверджуюВидавництво________________ Директор (заст. директора) Зам. №__________________ видавництва _ Друкарня__________________ Дата_______________________ Директор (гол. інженер) ДатаДата_________________________ ВИДАВНИЧА СПЕЦИФІКАЦІЯ поліграфічного виконання друкованого видання Автор ____________________ Обсяг (друк, арк.) _____________ Назва____________________ Формат, частка арк. _________ Тираж (прим.) в оправі________________ Серія----- в обклад. _ Мова____________________ на експорт___________________ Друкарський листаж (тис. арк. відб.)_________ --------------------- СКЛАДАННЯ І ВЕРСТКА -----------------------------
Шрифти (гарнітури, кегль, Ручний. Монотип. Лінотип. інтерліньяж)__________________ Фотоскладання. Комп'ютер. Основний текст_______________ Формат (одної колонки)_________ Графічні виділення____________ Верстка, кв.________________ Дод. текст__________________ К-сть рядків у полосі__________ Заголовки__________________ Середник Таблиці (відкриті, закриті) при 2- і 3-колон. Складанні _________________________ _________________________ Формули_________________ Продовження табл. 10 Підписи Розмір абзац, відступу до малюнків___________________ осн. тексту_____________ вклейок______________________ дод. тексту____________ Ліхтарики (формат)____________ Розміщення кв. (рядків)_________ Зноски__________________________ до заголовку___________ Зміст (місце, відбивка) до тексту______________ ________________________ Титул складений, репродукц., ---- '---------------------------------------- складено-репродукційний, індивідуальний, серійний Колонцифра (лінійка, відбивка, Обкладинка місце) ____________________ ______ індивідуальна, серійна, складена, репродукц., Норма складено-репродукційна, Текст______ _ офсетна, глибокий друк Підписи до малюнків давати: Макет додається, буде доданий Оригінали: Кліше: чорні чорні кольорові кольорові к-сть фарб______________ к-сть фарб_____________ ліній . ліній сітка------------------------------ сітка ----------------------------- ліній ліній кольорові______________ кольорові_____________ штампи_______________ штампи друк Високий: з набору, зі стереотипу Обкладинка: спосіб друку машини________________ Офсетний ------------------------------ к-сть фарб, колір____________ Глибокий _ з чого друкувати (набір, сте Продовження табл. 10 ротаційних, плоских, (додається, буде доданий) листових ротаціях формат_____________ з прокладкою, без прокладки спосіб друку________________ к-стьфарб____________ фарбовість Розміщування сторінок форми Форзац: спосіб друку для фальц, в 4, 3, 2 згини Комплектування: к-сть фарб, колір_____ вкладанням, накладанням Титул: який_____________ Розкладка: к.сть фарб ____________ в корінці____ в головці______ Вклейки, вкладки, накидки: Додаткові вказівки_________ формат_____________ спосіб друку_________ к-сть фарб, колір______ куди наклеювати_____ --------------------- БРОШУРУВАННЯ ------------------------ Фальцювання: 4, 3, 2 згини Покритя обкладинкою: вкладанням, накладанням врознім, з кантом Шиття: наопашки, з відступом, Біговка рубчиків нитками (на марлі, без марлі), дротом, безшвейне Обрізка: скріплення 3 4-Х; 3-Х; 2-х сторін, без Вклейки: на стержень обрізу на паспарту ПАЛІТУРКА Корінець: круглий, прямий, Папка: обклеювання папером, спинка блока, мм_____ тканиною, без обклеювання _ матеріал___________ Форзац: приклейний, прошивний кругом з фаскою з фальчиком, без фальчика, без фаски окантування тканиною, кути прямі, заокруглені папером, без окантування Продовження табл. 10 Зафарбування обрізу: Суперобкладинка: всіх сторін блінтувати, не блінтувати головки Тиснення: головки і передка з мідних штампів, обробка_____________________ гальван. блінтом, рельєфне фарбою (колір)_______ фольгою (колір)________ термофарбою (колір)_____ К-сть штампів____________ Додаткові вказівки________ __________________________
--------------------- ПАПІР, МАТЕРІАЛИ ----------------------- Папір на текст Картон (сорт, марка, товщина): глазурований, машинної футлярів________________ гладкості, відбілений невідбілений) Тканини (назва, колір, малюнок): Папір на обкладинку для сторонок____________ (сорт, колір, маса)_____ спинки__________________ Папір на суперобкладинку обклеювання спинки (сорт, колір, маса)_____ Папір на форзац окантування форзаца______ (сорт, колір, маса)_____ Синтетичні матеріали: Папір на вклейки, вкладки, на палітурку_____________ накидки спинку________________ (сорт, колір, маса)___________ суперобкладинку_____ __________________________ припресування__
Продовження табл. 10 ВКАЗІВКИ ДО ВЕРСТКИ Автор______________________________________________ Назва______________________________________________ Гранки с._____________ Оригінал на___________ с. Верстати на______ кв. в одну, дві, три колонки з середником_________ п. по__________ рядків____________ без врахування колонтитула, чистого тексту на___________ шп., без шпон. Колонцифра: Шрифт_____________________ внизу по кутах, посередині, в тире, (гарнітура, кегль і накреслення) без тире, в рядку колонтитула посередині, в край. Відбивка від тексту Колонтитул: Шрифт______________________________________________ (гарнітура, кегль і накреслення) Лінійка зверху_________________________________________ (кегль, малюнок очка, довжина) зверху_________________________________________ (кегль, малюнок очка, довжина) Відбивки: від верхньої лінійки________ п., від нижньої лінійки_______ п. від тексту______ п. Текст зліва____________________________________________ Текст справа___________________________________________ Спуски_____________________________________________ (розмір і місце: в частинах, главах, розділах і т.п.) до заголовка, до тексту Заголовки: Виключати________________________ на одну, дві, три колонки. (вид виключки) Однорядкові, складені кг._______________ робити__________ рядків тексту. Багаторядкові, складені прописними, розбивати на шпони.
4.2. Порядок розташування Порядок розташування окремих еле-ментів видання при верстанні: 1.Авантитул — на першій сторінці. 2. Контртитул чи фронтиспис — на другій сторінці. 3. Титул — на третій сторінці (при відсутності авантитула 4. Анотація, випускні дані, індекси УДК, ББК, ISBN — на 5. Посвята чи епіграф до книги — на п'ятій сторінці. 6. На наступній, непарній, сторінці може бути розміще- 7. На наступній, знову непарній, сторінці — вступна стаття. 8. На непарній сторінці, після вступної статті, — передмова. 9. Після всіх передмов з непарної сторінки починається
10. Після закінчення тексту, в кінці видання, як правило, 11.Затекстові примітки і коментарі розміщують після післямови з непарної сторінки зі спуском, іноді з шмуцтитулом. 12. Додатки завжди з непарної сторінки зі спуском, а при 13. Списки літератури — на окремій сторінці зі спуском. 14. Покажчики — з нової сторінки зі спуском. 15. Зміст — з нової сторінки зі спуском.
16. Випускні дані — на окремій сторінці на оптичній 17. На окремих вільних сторінках, що залишаються при Цим переліком користуються тоді, коли нема інших вказівок від видавництва, видавничої організації чи особи, яка має дозвіл на видання. 4.3. Вимоги до текстового Текстовий оригінал видання для подачі на поліграфічне підприємство для складання пови-нен бути віддрукованим на друкарській машинці з чітким шрифтом через два інтервали на одній стороні аркуша паперу. Вирізки з раніше виданих видань можуть бути долучені до оригіналу тільки тоді, коли вони набрані кеглем, не меншим, ніж корпус (для документальних видань — петит), мають чіткий друк і без виправлень. Відбитки багатоколонного складання, які використову-ють як оригінал, повинні бути розрізаними на колонки, рівномірно і послідовно розклеєні на окремих аркушах паперу єдиного для всього оригіналу формату. Оригінали, написані від руки, допускаються, якщо вони виписані чітким почерком і призначені для складного слов-никового тексту, математичних і хімічних формул та рівнянь, а також для таблиць у великих статистичних працях, лінгвістич-них текстах і для текстів на мовах, які не мають алфавітів на друкарських машинках. Щоб забезпечити правильність скла-дання формул, останні вписують в оригінал повністю від руки з точним розташуванням їх по рядках. Особливу увагу слід звертати на написан ня надрядкових та підрядкових індексів. Основні розділи оригіналу повинні починатися кожний з нового рядка з відступом зверху приблизно на 1/4 висоти сторінки. Формат аркушів паперу, на якому подається текст книги, повинен бути стандартного розміру 210 х 297,5 мм. Довжина рядка при передруку оригіналу на машинці при середній ширині літер повиннадорівнювати 57—58 ударів, а кількість рядків на сторінці — 30, що складає 1700 знаків на сторінці і відповідає 24 сторінкам у авторському аркуші. Чисті поля навколо тексту повинні бути: зліва від тексту -— 2,5 см, справа — 1 см, зверху — 2 см, знизу — 2,5 см. В оригіналі допускають не більше п'яти буквених виправ-лень від руки на одній сторінці. Різноманітні вставки та доповнення, які додаються до оригіналу після його виготовлення, повинні бути віддруко-вані на машинці на окремих сторінках, вставлені на свої місця в тексті і включені в загальну нумерацію оригіналу. Нумерація оригіналу повинна бути за порядком від першої до останньої сторінки, включаючи обкладинку (якщо вона складена), титул, шмуцтитули і зміст, без жодних буквених позначень типу 12а чи 126. Номер сторінки ставлять на верхньому полі кожної сторінки оригіналу чорнилом чи олівцем одного кольору.
Загальну кількість пронумерованих сторінок оригіналу вказують у верхньому правому кутку першої сторінки позна-ченням першої та останньої сторінок. Цю позначку слід обвести кольоровим олівцем. Всі заголовки, які будуть в книзі окремими рядками, друкуються прописними літерами і відбиваються від попе-реднього тексту трьома інтервалами. Вказівки про те, куди необхідно помістити конкретні ілюстрації чи будь-який образотворчий або графічний ма-теріал, повинні бути на лівому полі машинописного ори-гіналу. Підрисункові підписи є самостійною частиною оригіналу і віддруковуються згідно з тими самими правилами. Вони повинні бути пронумеровані відповідно до нумерації-ілюстрацій. Зміст видання повинен відповідати змістові, який буде поміщений в книзі. Номери сторінок змісту проставляються пізніше, після верстання видання. Рис. 20. На боковому полі, крім вказівки номера малюнка, можна вказати спосіб заверстування ілюстрації, подавши графічний макет Оригінали обкладинок повинні складатися з тексту та ескізу до нього чи макету обкладинки. Оригінал титула повинен бути віддрукований на машинці. Подається ескіз розташування рядків у відповідності з композиційною схемою, прийнятою для його оформлення. У макеті обкладинки і титула повинні бути точно вказані гарнітура і кегль шрифту для кожного рядка, а також розміри пробілів між рядками — послідовно зверху вниз. Оригінали ілюстрацій повинні бути підготовлені згідно з такими вимогами: 1. У кожному оригіналі повинні бути враховані особливості поліграфічної технології і якість паперу, на якому вони будуть відтворені, та якість фарб, які будуть застосовані при друкуванні. 2. Лінійність растру при відтворенні тонових одно- Слід пам'ятати про різницю між такими одиницями сучасної комп'ютерної техніки, як DPI та LPI. Принтер з допустимою можливістю 300 DPI ніколи не зможе здрукувати растр з насиченістю 300 LPI. Це пов'язано з тим, що для отримання растрових крапок більшого розміру принтер виконує групування крапок мінімального розміру. Застосування растрової технології потребує відповідних навиків та знань можливостей принтера. Інколи застосований растр не відповідає за рівнем щільності екранному зображенню. 3. На лицьовому боці оригіналу не повинно бути ніяких 4. На оригіналах, які не мають чіткого позначення верху 5. Чорно-білі штрихові оригінали повинні бути чіткими, 6. Одноколірні тонові фотомонтажі повинні бути виготов- 7. Не бажано використовувати як оригінал уже віддруко- 8. Багатоколірні оригінали, які відтворюються способом 9. Оригінали, підготовлені для відтворення офсетним способом в чотири фарби, повинні мати кольорові відтінки, які відтворюються сполученням фарб однієї з тріад, підібра-них за шкалами охоплення кольорів. 10.При відтворенні музейних картин (творів образотвор- 11. Обов 'язково до кожного оригіналу повинні додаватися вказівка на номер оригіналу, процент зменшення чи збільшення видання, для якого виготовлений оригінал. 12. З метою точного відтворення зображення ілюстра- 13. Рекомендоване максимальне збільшення оригіналів не повинно перевищувати 11/4(125%), а максимальне зменшення 1/2 (50%). 14. Найбільш точно відтворюються оригінали при змен- 15. Допустиме збільшення діапозитива — не більше ніж в 4 рази. Більше — за згодою поліграфпідприємства. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|