Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Тести по спрямованості.

1) тести досягнень—тип методик, спрямованих на діагностику досягнутого рівня розвитку здібностей, навичок, знань;

2) тести інтелекту - тести загальних здібностей. Тести, які виявляють ступінь оволодіння діями з вербальним, числовим чи графічним матеріалом;

3) тести креативності - (лат. слово - створення). Сукупність методик спрямованих на вивчення і оцінку творчих здібностей людини. Креативність визначають на таких рівнях:

- особистісному - як на творчість людини впливає сама людина;

- пізнавальному - як на творчі здібності впливають інтелектуальні можливості;

4) тести критеріально-орієнтовані - сукупність методів

психодіагностики, які діагностують степінь оволодіння певними діями,

певними видами задач;

5) тести особистості - група методик, спрямованих на вимірювання проявів особистості;

6) тести спеціальних здібностей - група методик, спрямованих на діагностику окремих аспектів інтелекту.

ІІ. Тести за формою процедури дослідження.

1) тести групові - коли проводиться одночасне обстеження групи людей;

2) індивідуальні - діагностика окремої особи, проводиться з однією людиною.

ІІІ. За особливостями тестових завдань.

1) вербальні — матеріал подано в словесній формі;

2) практичні - невербапьні завдання.

IV. Тести в залежності від часових обмежень.

1) тести швидкості:

а) коли ми задаємо певний час і визначаємо скільки за цей час людина виконала завдань;

б) коли ми визначаємо об'єм завдань і фіксуємо час, за який людина ці завдання виконала;

2) тести результативності

а) орієнтовані на констатацію досягнутого результату.

V. Тести за наочністю.

1) апаратурні - проведення яких вимагає необхідної апаратури;

2) бланкові тести - бланки.


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. А. Тести на комунікабельність
  3. Беззондові (непрямі) тести.
  4. Відповіді на тести
  5. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  6. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  7. Відповіді на тести
  8. Відповіді на тести
  9. Відповіді на тести
  10. Відповіді на тести
  11. Відповіді на тести
  12. Відповіді на тести




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Історія розвитку тесту. Види тесту. | СТРУКТУРА ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.