СТРУКТУРА ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
І. Вступна частина
1. Організація студентів;
2. Повідомлення теми лекції.
3. Актуальність теми, місце лекції курсі предмету.
4. Категорії й поняття
5. Запис теми, плану, бібліографії.
ІІ. Основна частина
1. Викладення матеріалу у текстовій формі.
1. Особливості дослідження дітей молодшого шкільного віку.
2. Методи визначення готовності дитини до школи.
2. Фіксація на дошці ключових слів.
ІІІ. Заключна частина
1. Відповіді на запитання студентів;
2. Завдання для самостійної роботи.
С/Р. Добір методик діагностики особистості молодшого школяра та між особистих взаємин учнів.
Хід лекції
Читайте також: - B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- I 9. Структура речевого дефекта у детей,
- II. Навчальні цілі заняття
- II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
- III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- ISO 15504. Призначення і структура стандарту
- ISO 15504.Структура еталонної моделі
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|