МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список рекомендованої літератури1. Педагогічна майстерність: Підручник / за ред. І.А. Зязюна. –К., 2008. –С. 91-105, 98-102. 2. Педагогічна майстерність: Хрестоматія / За ред.. І.А. Зязюна. –К., 2008. –С 135-150. 3. Кан КаликВ. А. Учителю о педагогическом общении. — М., 1987. — С. 9 — 21, 26-33,97-101. 4. Петровская Л. А. Воспитатель — подросток: пути развития диалога // 5. Савченко О. Я. Сучасний урок у початкових класах. — К., 1987. — С. 138 — 6. Щуркова Н. Е. Практикум по педагогической технологии. — М., 1998. — 7. Юсупов И. М. Психология взаимопонимания. — Казань, 1991. — С. 6 — 10. 8. Словник термінології з педагогічної майстерності. — Полтава, 1995. — 64с. 9. Основи педагогічної майстерності. Тести. — К., 1997. — С. 36 —38.
Практичне заняття №10. Майстерність педагогічного спілкування в діалозі Мета:ознайомлення студентів із теоретичними аспектами організації комунікативної діяльності педагога під час індивідуальної бесіди; удосконалення вміння моделювати, проводити й аналізувати індивідуальну бесіду. Обладнання:схема «Етапи контактної взаємодії», магнітні й відеозаписи бесід учителя зі школярами, тексти зі зразками індивідуальних бесід. Опорні поняття:контакт, бесіда, етапи спілкування у процесі бесіди, методика контактної взаємодії. План заняття 1. Діагностування комунікативної готовності до діалогу з дитиною. 2. Обговорення головних теоретичних положень. 3. Виконання вправ на розвиток уміння аналіхзувати індивідуальну педагогічну бесіду та на удосконалення техніки взаємодії. 4. Моделювання педагогічної ситуації, розроблення та проведення індивідуальної бесіди на запропоновану тему. Завдання для студентів 1. Опрацювавши рекомендовану літературу, підготуватися до обговорення головних теоретичних положень. 1. 1. Індивідуальна педагогічна бесіда, її завдання, умови ефективності. 1.2. Контакт під час бесіди. Методика контактної взаємодії. 1. 3. Чинники, що сприяють або протидіють оптимальній взаємодії в бесіді. 1. 4. Шляхи поліпшення спілкування вчителя з учнями. 2. Виконати усно вправи 1—4 Підготуватися до виконання вправ на оптимізацію техніки спілкування під час бесіди. 3. Розробити модель індивідуальної бесіди в річищі методики контактної взаємодії. Стисло описати мету кожного етапу, прийоми впливу, очікувані наслідки. Читайте також:
|
||||||||
|