Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття №9. Майстерність педагогічної розповіді

Мета:усвідомлення специфіки педагогічного спілкування як діалогічної взаємо­дії; формування установки на особистісно орієнтовану позицію в роботі з аудито­рією; розвиток уміння аналізувати педагогічну діяльність.

Обладнання: фрагменти фільму «Учитель, на якого чекають», схема «Порівняль­на характеристика стилів спілкування вчителя», картки із завданнями для аналізу різних аспектів професійно-педагогічного спілкування.

Опорні поняття: педагогічне спілкування; діалогічне педагогічне спілкування; суб'єкт-суб'єктний характер педагогічного спілкування; поліфонія у спілкуванні; модальність у спілкуванні; персоніфікація тексту повідомлення; установка на відповідь; стиль керівництва авторитарний, демократичний, ліберальний; моделю­вання у спілкуванні; комунікативна атака; формально-рольове й особистісно орієн­товане спілкування; комунікативна, перцептивна та інтерактивна сторони спілку­вання.

План заняття

1. Діагностування ціннісних орієнтацій педагога у професійному спілкуванні.

2. обговорення теоретичних положень.

3. Виконання вправ на формування вміння аналізуати різні аспекти педагогічного спілкування.

4. Моделювання стилю спілкування в індивідуальній бесіді з учнем.

Завдання для студентів

1. Ознайомившись із рекомендованою літературою, підготуватися до співбесіди з наведених питань.

1.1. Специфіка педагогічного спілкування, його особливості й функції.

1.2. Діалогічне педагогічне спілкування, його критерії.

1. 3. Структура педагогічного спілкування.

1.4. Стилі педагогічного керівництва і стилі спілкування.

Підготуватися до керівництва обговоренням одного питання плану (вправа 1).

2. Виконати вправи 5 (письмово) і 6 (усно).

3. Вибрати педагогічну ситуацію, що потребує індивідуальної педагогічної бесі­ди, записати зміст ситуації; визначити доцільну позицію — формально-рольову чи особистісно орієнтовану, а також доцільний стиль спілкування.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття №7. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі | Список рекомендованої літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.