МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття №7. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театріМета: усвідомлення механізму фонаційного дихання, голосотворення, розвиток діафрагмально-реберного дихання, гнучкості й діапазону голосу, формування елементарних навичок професійного спілкування на початку взаємодії. Обладнання: таблиці «Будова мовленнєвого апарату», магнітні й відеозаписи вправ. Опорні поняття: техніка мовлення, фізіологічне дихання, фонаційне дихання, діафрагмально реберне дихання, ключичне дихання, сила голосу, злетність голосу, тембр, діапазон голосу, висота, резонатор, фоніатрія, гнучкість, темпоритм мовлення. План заняття 1. Діагностування рівня розвитку фонаційного дихання, гнучкості голосу. 2. Обговорення головних теоретичних положень. 3. Виконання вправ на розвиток фонаційного дихання. 4. Виконання вправ на розвиток голосу. 5. Мікровикладання. Моделювання педагогічної ситуації: проведення початкового етапу педагогічної розповіді. Завдання для студентів 1. Опрацювавши рекомендовану літературу, підготуватися до обговорення питань. 1. 1 . Техніка мовлення та її роль у діяльності вчителя. 1. 2. Поняття фонаційного дихання Типи дихання Механізм діафрагмально-реберного дихання. 1. 3. Вимоги до професійного голосу педагоіа, основні причини його порушень. 1. 4. Шляхи вдосконалення мовленнєвого дихання, гігієна голосу вчителя. 2. Ознайомитися з системою вправ на розвиток фонаційного дихання й голосо-творення, підготуватися до їх демонстрації у групі. 3. Підготуватися до демонстрації початкового етапу розповіді Обдумати прийоми виходу на контакт з учнем. Список рекомендованої літератури 1. Основи педагогического мастерства / Под ред Й. А. Зязюна. — М., 1989. — 2. Педагогічна майстерність: Хрестоматія / За ред.. І.А. Зязюна. -К., 2088. –С. 71-87. 3. Браун Д. Имидж - путь к успеху. – СПб. , 1996. – С. 88-117. 4. Василенко Ю. С. О голосе педагога // Сов. педагогика. — 1972. — № 7. — 5. Никольская С. Т. Техника речи. — М., 1978. — С. 9— 14. 6. Станіславський К. С. Робота актора над собою. — К., 1953. — С. 479 — 486. 7. Томан Іржі. Мистецтво говорити. - К., 1989. - С. 37-47, 220-222. 8. Чихачев В. П. Культура й техника речи учителя // Учителю о педагогической технике. — М., 1987. — С. 73 — 84. 9. Словник термінології з педагогічної майстерності. — Полтава, 1995. — 64с.
Змістовний модуль ІІ. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителя
Практичне заняття №8. Самовиховання педагога – шлях формування Читайте також:
|
||||||||
|