МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття №5. Культура і техніка мовлення вчителяМета: спираючись на загальні уявлення про специфіку творення та впливу через сприймання різних видів мистецтва, враховуючи роль у цьому процесі художнього образу та його впливові на естетичні чинники, ознайомитися зі специфікою театрального мистецтва, найближчого за своєю структурою, змістом, впливовістю до мистецтва педагогічного. За допомогою вправ із попередніх занять і поданих у цьому занятті спробувати розвивати власні педагогічні вміння естетичного впливу на учнів для підвищення ефективності уроку, а отже, для залучення до педагогічної дії психологічних чинників учня — уваги, мислення, волі, уяви, інтуїції, підсвідомості тощо Навчитися знаходити спільне й відмінне в театральній і шкільній педагогіці для формування складників особистісного педагогічного мистецтва. Обладнання: кінострічка, слайди з мікрофільмів про систему К Станіслав-ського, уривки з його творів «Моє життя в мистецтві», «Робота актора над собою», «Робота актора над роллю», уривки з творів К. Ушинського, А. Макаренка, В. Сухомлинського, В. Шаталова, Ш. Амонашвілі. Опорні поняття: сценічна дія, педагогічна дія, педагогічний талант, педагогічна сумісність, педагогічна інтуїція, несвідоме, естетичні почуття, мистецький (художній) образ, надзавдання, психофізичний тренінг. План заняття 1. Діагностування рівня сформованості вмінь. 2. Обговорення головних теоретичних положень. 3. Виконання вправи на розвиток умінь. 4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя. Завдання для студентів 1. Підготуватися до співбесіди, опрацювавши рекомендовану літературу. 1. 1. Педагогічна цілеспрямованість мистецтва в контексті його головних функцій. Особливості мистецтва театру. 1. 2. Спільне й відмінне у театральному та педагогічному мистецтві. 1. 3. Використання системи К. Станіславського для підготовки педагога. 2. Виконати вправи «Виправдай дію» та № 4 — 8. 3. Підготуватися до моделювання ситуації розповідь учителя з елементами Читайте також:
|
||||||||
|