Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття №5. Культура і техніка мовлення вчителя

Мета: спираючись на загальні уявлення про специфіку творення та впливу через сприймання різних видів мистецтва, враховуючи роль у цьому процесі ху­дожнього образу та його впливові на естетичні чинники, ознайомитися зі специфі­кою театрального мистецтва, найближчого за своєю структурою, змістом, впливові­стю до мистецтва педагогічного. За допомогою вправ із попередніх занять і поданих у цьому занятті спробувати розвивати власні педагогічні вміння естетичного впливу на учнів для підвищення ефективності уроку, а отже, для залучення до педагогічної дії психологічних чинників учня — уваги, мислення, волі, уяви, інтуїції, підсвідо­мості тощо Навчитися знаходити спільне й відмінне в театральній і шкільній педа­гогіці для формування складників особистісного педагогічного мистецтва.

Обладнання: кінострічка, слайди з мікрофільмів про систему К Станіслав-ського, уривки з його творів «Моє життя в мистецтві», «Робота актора над собою», «Робота актора над роллю», уривки з творів К. Ушинського, А. Макаренка, В. Сухомлинського, В. Шаталова, Ш. Амонашвілі.

Опорні поняття: сценічна дія, педагогічна дія, педагогічний талант, педагогічна сумісність, педагогічна інтуїція, несвідоме, естетичні почуття, мистецький (художній) образ, надзавдання, психофізичний тренінг.

План заняття

1. Діагностування рівня сформованості вмінь.

2. Обговорення головних теоретичних положень.

3. Виконання вправи на розвиток умінь.

4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя.

Завдання для студентів

1. Підготуватися до співбесіди, опрацювавши рекомендовану літературу.

1. 1. Педагогічна цілеспрямованість мистецтва в контексті його головних функцій. Особливості мистецтва театру.

1. 2. Спільне й відмінне у театральному та педагогічному мистецтві.

1. 3. Використання системи К. Станіславського для підготовки педагога.

2. Виконати вправи «Виправдай дію» та № 4 — 8.

3. Підготуватися до моделювання ситуації розповідь учителя з елементами
логічної і мистецької побудови педагогічної дії на уроці Виберіть, яка вам до впо­доби і на підставі якої можна побудувати навчально-виховний урок Доречно об­рати тему зі шкільної програми, однак можливі й інші варіанти Не заглиблюючись.у розробку режисури уроку, його впливових акцентів, спробуйте виявити себе. При можливості запишіть власну педагогічну дію на відеоплівку або зафіксуйте протокольне для порівняльного аналізу при й повторному виконанні після опанування курсу «Педагогічна майстерність». Якщо з технічних причин неможливо.повністю подати матеріал уроку, виберіть один або два фрагменти.


Читайте також:

  1. A. 2. ПЕРВОБЫТНОЕ ИСКУССТВО И КУЛЬТУРА
  2. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  3. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  4. II. Навчальні цілі заняття
  5. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  6. II.2. Культура конспектирования
  7. II.3. Культура слушания
  8. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  10. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  11. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  12. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття №3. Внутрішня і зовнішня техніка вчителя | Практичне заняття №7. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.