Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття №3. Внутрішня і зовнішня техніка вчителя

Мета: формування уявлень про сутність саморегуляції та її роль у професійній діяльності вчителя; оволодіння засобами психологічного налаштовування вчителя на наступну діяльність, створення установки на самостійну роботу з удосконален­ня засобів психофізичної саморегуляції.

Обладнання: записи сеансу аутогенного тренування та музикотерапії, дидак­тичний матеріал, таблиця «Способи саморегуляції вчителя».

Опорні поняття: психологічне налаштовування на наступну педагогічну діяльність, робоче самопочуття, саморегуляція, м'язовий затискач, релаксація, ауто-генне тренування, музикотерапія, бібліотерапія, працетерапія, мажор, імітаційна гра.

План заняття

1. Діагностування рівня емоційної стабільності і здатності до керуван­ня психологічним самопочуттям.

2. Обговорення головних теоретичних положень.

3. Виконання вправ на розвиток умінь психофізичної саморегуляції, на­
лаштовування на наступну діяльність.

4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя (розроблення програ­
ми психологічного налаштовування на педагогічну розповідь в аудиторії).

Завдання для студентів

1. Ознайомившись із рекомендованою літературою, підготуватися до співбесіди.

1.1. Поняття саморегуляції та психологічного налаштовування. Роль психологіч­ного налаштовування як внутрішньої педагогічної техніки вчителя 1.2. Психологічна гімнастика в роботі вчителя Засоби психологічного налаштовування

1.3. Засоби керування психологічним станом (музикотерапія, бібліотерапія пра цетерапія імітаційна гра, аутогенне тренування) Можливості використання їх у професійному самовдосконаленні вчителя

2. Виконати вправи на формування вміння знімати м'язове напруження, конт­
роль та регуляція дихання (1, 2, 3, 4)

3. Підготуватися до моделювання ситуації педагогічної розповіді (розроблення
програми психологічного налаштовування на наступну діяльність)

Список рекомендованої літератури

1. Педагогічна майстерність: Підручник / за ред. І.А. Зязюна. –К., 2008. –С. 37-42.

2. Педагогічна майстерність: Хрестоматія / За ред.. І.А. Зязюна. –К., 2008. –С. 44-56..

3.Макаренко А. С. Методика організації виховного процесу // Твори В 7 т — Т 5. - С 76-80.

4.Макаренко А. С. Проблеми шкільного радянського виховання // Там
само. - С. 195-203.

5. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві // Вибр твори В 5 т — К., 1976. - Т. 2 - С. 425-432, 456-462.

6. Львова Ю. Л. Творческая лаборатория учителя — М, 1985. — С. 98—121, 146-154.

7. Беляев Г.С., Лобзин В. С., Копилова Й. А. Психологическая саморегуляция. - Л , 1983. – С. 51-139.

8. Карнеги Д. Как перестать беспокоиться и начать жить — К, 1992. — С. 38 — 48, 173-182, 186-200.

9. Габдреева Г. Ш. Самоуправление психическим состоянием. — Казань, 1981 — С. 21-24.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  8. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 1466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовний модуль І. Роль педагога в сучасному суспільстві. | Практичне заняття №5. Культура і техніка мовлення вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.