МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття №3. Внутрішня і зовнішня техніка вчителяМета: формування уявлень про сутність саморегуляції та її роль у професійній діяльності вчителя; оволодіння засобами психологічного налаштовування вчителя на наступну діяльність, створення установки на самостійну роботу з удосконалення засобів психофізичної саморегуляції. Обладнання: записи сеансу аутогенного тренування та музикотерапії, дидактичний матеріал, таблиця «Способи саморегуляції вчителя». Опорні поняття: психологічне налаштовування на наступну педагогічну діяльність, робоче самопочуття, саморегуляція, м'язовий затискач, релаксація, ауто-генне тренування, музикотерапія, бібліотерапія, працетерапія, мажор, імітаційна гра. План заняття 1. Діагностування рівня емоційної стабільності і здатності до керування психологічним самопочуттям. 2. Обговорення головних теоретичних положень. 3. Виконання вправ на розвиток умінь психофізичної саморегуляції, на 4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя (розроблення програ Завдання для студентів 1. Ознайомившись із рекомендованою літературою, підготуватися до співбесіди. 1.1. Поняття саморегуляції та психологічного налаштовування. Роль психологічного налаштовування як внутрішньої педагогічної техніки вчителя 1.2. Психологічна гімнастика в роботі вчителя Засоби психологічного налаштовування 1.3. Засоби керування психологічним станом (музикотерапія, бібліотерапія пра цетерапія імітаційна гра, аутогенне тренування) Можливості використання їх у професійному самовдосконаленні вчителя 2. Виконати вправи на формування вміння знімати м'язове напруження, конт 3. Підготуватися до моделювання ситуації педагогічної розповіді (розроблення Список рекомендованої літератури 1. Педагогічна майстерність: Підручник / за ред. І.А. Зязюна. –К., 2008. –С. 37-42. 2. Педагогічна майстерність: Хрестоматія / За ред.. І.А. Зязюна. –К., 2008. –С. 44-56.. 3.Макаренко А. С. Методика організації виховного процесу // Твори В 7 т — Т 5. - С 76-80. 4.Макаренко А. С. Проблеми шкільного радянського виховання // Там 5. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві // Вибр твори В 5 т — К., 1976. - Т. 2 - С. 425-432, 456-462. 6. Львова Ю. Л. Творческая лаборатория учителя — М, 1985. — С. 98—121, 146-154. 7. Беляев Г.С., Лобзин В. С., Копилова Й. А. Психологическая саморегуляция. - Л , 1983. – С. 51-139. 8. Карнеги Д. Как перестать беспокоиться и начать жить — К, 1992. — С. 38 — 48, 173-182, 186-200. 9. Габдреева Г. Ш. Самоуправление психическим состоянием. — Казань, 1981 — С. 21-24. Читайте також:
|
||||||||
|