Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовний модуль І. Роль педагога в сучасному суспільстві.

1. Педагогічна майстерність і особистість учителя

2. Педагогічна техніка вчителя як складова педагогічної майстерності

3. Внутрішня і зовнішня техніка вчителя

4. Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці

5. Культура і техніка мовлення вчителя

6. Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя

7. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі

 

Змістовний модуль ІІ. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителя

1. Самовиховання педагога – шлях формування педагогічної майстерності

2. Майстерність педагогічної розповіді

3. Майстерність педагогічного спілкування в діалозі

 

Змістовий модуль ІІІ. Передовий педагогічний досвід – шлях до педагогічної майстерності

1. Педагогічна майстерність як показник професіоналізму вчителя

2. Психолого-педагогічні умови майстерності взаємодії у педагогічному спілкуванні

3. Технологія організації педагогічної взаємодії у процесі індивідуальної бесіди.

4. Майстерність майбутнього вчителя початкових класів в організації НВП в школі.

 

 

Тематика семінарських занять

Змістовний модуль І. Роль педагога в сучасному суспільстві.

Практичне заняття №1. Педагогічна майстерність і особистість учителя

Мета: розкриття складності педагогічної професії, багатогранності й глибини її змісту, структури педагогічної діяльності, формування первинних навичок ото­тожнення (ідентифікації з професійними зразками) Ознайомлення із суттю педа­гогічної рефлекси, формування навичок рефлекси, усвідомлення суті й структури педагогічної майстерності як характери­стики особистості вчителя, формування вміння бачити педагогічну ситуацію й педагогічну задачу, оволодіння логікою розв’язання педагогічної задачі, розвиток гуманістичного потенціалу майбутнього педагога

Обладнання: бланки тестів, опитувальних листків, опорні конспекти, картки з питаннями для аналізу, тексти педагогічних задач.

Опорні поняття: освіта, навчання, педагогічна діяльність, функції вчителя, струк­тура діяльності, мета, об'єкт, суб'єкт, засоби, результат, мета-діяльність, рефлексійна діяльність, педагогічна позиція, педагогічна майстерність педагогічний талант, педагогічна тех­ніка, гуманістична спрямованість, соціальне перцептивні здібності, емпатія, рефлек­сія емоційна стабільність, креативність, динамізм, оптимістичне прогнозування, педагогічна ситуація педагогічна задача, педагогічна позиція.

План заняття

1. Обговорення основних теоретичних понять з теми. Термінологічний контроль (письмово, диктант).

2. Обговорення головних теоретичних положень.

3. Виконання вправ на професійну ідентифікацію.

4. Виконання вправ на формування адекватних уявлень про педагогічну професію, аналіз педагогічних ситуацій.

4. Моделювання педагогічної ситуації «Моє педагогічне кредо».

Завдання для студентів

1. Ознайомитися з рекомендованою літературою, підготуватися до обговорення питань:

1.1. Учитель у житті дитини. Функції учителя в суспільстві.

1.2. Специфіка професійної діяльності вчителя. Педагогічна діяльність як мета-діяльність.

1.3. Поняття педагогічної майстерності. Структура особистості вчителя-майстра.

1.4. Педагогічна задача і педагогічна ситуація. Майстерність вчителя у розв’язанні педагогічних задач.

2. Підготуватися до виступу на тему «Я і моя професія».

3. Сформулюйте власне педагогічне кредо (символ, вірш, переконання) використовуючи такий зачин: «Для мене як для педагога найголовнішим буде». Занотувати його.

4. Виконати тематичний малюнок «Я і школа»


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Берестейська церковна унія 1596 року і реакція на неї в українському суспільстві.
  4. Блок (модуль) 1
  5. Взаємодія педагога і психолога
  6. Вибори у демократичному суспільстві. Виборчий процес в Україні.
  7. Вимоги до кваліфікації педагога
  8. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  9. Виховна робота педагога з колективом учнів
  10. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  11. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  12. Внутріособистісні конфлікти педагога і їх прояв у професійній діяльності




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовний модуль ІІ. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителя | Практичне заняття №3. Внутрішня і зовнішня техніка вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.