МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Змістовний модуль ІІ. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителяЛекція 1. Самовиховання – шлях формування педагогічної майстерності (2 год).
Лекція 2.Майстерність педагогічної розповіді 1. Розповідь учителя як модель педагогічної діяльності. 2. Секрети ефективного оратора. 3. Як розвинути комунікативні здібності. Лекція 3. Майстерність педагогічного спілкування в діалозі (2 год). 1. Поняття педагогічного спілкування, його особливості, функції, види. 2. Контакт у педагогічному діалозі. 3. Структура педагогічного спілкування. 4. Конфлікт у педагогічній взаємодії. Лекція 4.Педагогічний такт учителя-майстра на різних етапах організації бесіди 1. Сутність понять «такт» і «педагогічний такт». 2. Психолого- педагогічна готовність до тактовного спілкування. 3. Принципи педагогічного такту. 4. Тактика вчителя в конфліктній ситуації. «Я-висловлювання».
Змістовий модуль ІІІ. Передовий педагогічний досвід – шлях до педагогічної майстерності Лекція 1. Професійна компетентність вчителя (2 год).. 1. Поняття професійної компетентності. 2. Основні професійні компетентності майбутнього вчителя початкових класів. 3. Компетентісний підхід як основа переходу шкільної освіти на нові показники якості освіти. Лекція 2.Технологія організації педагогічної взаємодії у процесі індивідуальної бесіди (2 год). 1. Індивідуальна бесіда як модель педагогічної взаємодії. 2. Структура бесіди, етапи моделювання. 3. Забезпечення психолого-педагогічного контакту на початку бесіди. роль невербальних засобів. 4. Прийоми педагогічної взаємодії. Лекція 3.Майстерність майбутнього вчителя початкових класів в організації навчально-виховного процесу в школі (2 год). 1. Педагогічний вплив. 2. Професійна етика майбутнього вчителя. 3. Учитель у трудовому колективі школи. 4. Етика взаємин вчителя і батьків учнів. 5. Конфлікти в діяльності педагога і шляхи їх розв’язання. Лекція 4. Вивчення передового педагогічного досвіду – шлях до педагогічної майстерності (2 год). 1. Науково-методичні положення процесу вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду. 2. Діагностика психологічної готовності студентів до опанування нового в професійній діяльності. 3. Передовий педагогічний досвід вчителя-майстра (картка вивчення передового педагогічного досвіду).
Тематика практичних занять Читайте також:
|
||||||||
|