Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТОВІ МОДУЛІ КУРСУ

Плани лекційних занять

Змістовний модуль І. Роль педагога в сучасному суспільстві.

 

Лекція 1. Педагогічна майстерність у професійній підготовці вчителя (2 год).

1. Проблема педагогічної майстерності в історії школи.

2. Суспільна значущість професії вчителя, його функції.

3. Поняття педагогічної діяльності, її структура.

4. Поняття і елементи педагогічної майстерності.

 

Лекція 2. Педагогічна техніка вчителя як складова педагогічної майстерності вчителя (2 год).

1. Педагогічна техніка – форма організації поведінки вчителя.

2. Поняття педагогічної техніки.

3. Внутрішня і зовнішня техніки вчителя.

4. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям.

5. Зовнішній вигляд вчителя. Основи мімічної та пантомімічної виразності.

6. Невербальна комунікація.

Лекція 3.Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці (4 год).

1. Комунікативні характеристики професійного мовлення вчителя.

2. Функції мовлення вчителя у взаємодії з учнями.

3. Умови ефективності і шляхи вдосконалення професійного мовлення вчителя.

Лекція 4. Культура і техніка мовлення вчителя(2 год).

1. Дихання і голос як елементи педагогічної техніки вчителя.

2. Основи культури мовлення.

3.Дикція як елемент педагогічної техніки.

4. Самовиховання – шлях формування педагогічної майстерності.

Лекція 5.Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя(2 год).

1. Культура усного професійного мовлення.

2. Мова як суспільне явище. Основні функції мови.

3. Актуальність проблеми риторичної культури вчителя початкових класів.

4. Умови ефективності професійного мовлення вчителя.

Лекція 6.Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі(2 год).

1. Особливості образного мислення

2. Театральне мистецтво у вимірах педагогіки

3. Театральне мистецтво у вимірах психології

Лекція 7. Спільне та відмінне в театральному і педагогічному мистецтві (2 год).

1. Педагогічна і акторська дія.

2. Педагогічна сумісність і педагогічне сприймання.

3. Урок – театр одного актора.

 


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  5. V. РОЗМЕЖУВАННЯ КУРСУ НА БАЛИ
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Актуальність курсу історіософії історії України
  9. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  10. В результаті вивчення курсу
  11. В – Індивідуальні розділи курсу
  12. Вектори рівні, якщо вони колінеарні, мають однакові напрями і рівні модулі.




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна література | Змістовний модуль ІІ. Професійні знання, здібності – основа становлення педагогічної майстерності вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.