МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз умов праці на робочому місці ___________________________найменування робочого місця
Аналіз умов праці необхідно проводити з точки зору виявлення можливих (потенційних) небезпечних і шкідливих виробничих чинників, створюваних технічними засобами, технологічними процесами, неправильною організацією праці у виробничих приміщеннях та на робочих місцях. Аналіз умов праці починається з опису виробничого приміщення. Необхідно вказати найменування приміщення, кількість робочих місць, яке є обладнання. Вказати розміри приміщення. Виходячи з норм на окремі робочі місця та наявності основного й допоміжного обладнання, необхідно оцінити площу та об’єм виробничого приміщення (див. ДСан ПиН 3.3.2-007-98). Далі необхідно виділити систему «Людина - Машина - Середовище» (Л-М-С), вказати її межі та провести опис системи з точки зору задач охорони праці. Ділимо елемент «людина» на три функціональні частини. Позначимо: Л1 – це людина, яка виконує управління «машиною», переважно для виконання основної задачі системи — виробництва кінцевого продукту, а також забезпечення можливості цього виробництва, цей елемент є об'єктом вивчення інженерною психологією та іншими ергономічними дисциплінами; Л2 – це людина, яка розглядається з точки зору безпосереднього впливу на навколишнє середовище (за рахунок тепло - та вологовиділення, споживання кисню та ін.); ЛЗ – це людина, яка розглядається з точки зору її фізіологічного стану під впливом чинників, що впливають на неї у виробничому процесі, цей елемент вивчається з позиції охорони праці та суміжних з нею дисциплін, стан цього елемента системи є вхідним пунктом процесу декомпозиції, що проводиться. Елемент «машина» виконує основну технологічну функцію – вплив МІ – елемент, який виконує основну технологічну функцію; М2 – елемент функції аварійного захисту; МЗ – елемент впливу на навколишнє середовище та людину. Загальна структура розроблена для абстрактного виробництва та в цьому сенсі вона універсальна (рис. 3.1). Напрямки та зміст зв'язків зведені в таблицю 3.1.
Рисунок 3.1 – Загальна структура системи Л-М-С
Отже, ми провели декомпозицію системи Л-М-С на сім елементів та виділили зв'язки між ними. Слід зважати на те, що тут наведено приклад узагальненої системи Л-М-С, а в роботі необхідно аналізувати систему Л-М-С для вибраного конкретного робочого місця. Далі необхідно виділити небезпечні та шкідливі виробничі чинники (НШВЧ), які діють у системі Л-М-С. Розгляд НШВЧ починають з аналізу санітарно-гігієнічних умов у виробничому приміщенні та на робочих місцях: мікроклімату, освітленості робочих поверхонь, шумів, випромінювань тощо. Після цього аналізуються умови праці відповідно до конкретного обладнання робочого місця, в результаті чого формулюються згідно з
Таблиця 3.1 – Перелік зв’язків у загальній системі Л-М-С
Продовження табл.. 3.1
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|