Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Інститути та органи Європейських Співтовариств і Європейського Союзу

(2 год.)

План

1. Поняття організаційного механізму Європейського Союзу.

2. Рада Міністрів: статус, склад, повноваження.

3. Статус Європейської Комісії. Порядок формування, повноваження, порядок роботи та прийняття рішень Європейської комісії.

4. Європейський парламент: порядок обрання, внутрішня структура, повноваження, порядок роботи. Статус депутата.

5. Судова система Європейського Союзу.

6. Статус Європейської Ради.

 

Джерела та література

1. Муравйов В. І. Правові засади регулювання економічних відно­син Європейського Союзу з третіми країнами (теорія і практи­ка). - К., 2002.

2. Ніццький договір та розширення ЄС. — К., 2001.

3. Опришко В. Ф., Омельченко А. В., Фастовець А. С. Право Європейського Союзу: Загальна частина. — К., 2002.

4. Петров Р. А., Опейда 3. Й. та ін. Вступ до права Європейського Союзу: Навч. посіб. — Донецьк, 2001.

5. Посібник з питань імплементації Угоди про партнерство і спів­робітництво між Україною та Європейським Співтовариством. — К., 1999.

6. Право ЄС: Навчальний посібник / За аг. Ред.. Р.А. Петрова. – 2-ге вид. – К.: Істина, 2009. – 376 с.

7. Татам А. Право Європейського Союзу: Підручник: Пер. з англ. — К., 1998. - 424 с.

8. Тоді Ф. Нарис історії Європейського Союзу. — К.: Аналітичний дослідний центр "АНОД"; К.І.С., 2001.

9. Дмитріев А. І., Муравйов В. І. Міжнародне публічне право. — К., 2000.

Методичні рекомендації

У першому питанні необхідно розглянути поняття «організаційного механізму Європейського Союзу», класифікацію органів Союзу. Звернути увагу на відмінність інститутів від інших органів Європейського Співтовариства та Союзу, розкрити принцип єдності інституційного механізму Європейського Союзу. Слід навести основні джерела, що закріплюють правовий статус інститутів та інших органів Європейського Союзу.

В рамках наступних трьох питань необхідно розглянути порядок формування та склад, внутрішню організацію, порядок роботи та прийняття рішень, а також повноваження таких інститутів ЄС як: Рада Міністрів, Європейська Комісія, Європейський парламент.

У п’ятому питанні необхідно проаналізувати судову систему Європейського Союзу, виділити основні її елементи Розглянути порядок формування, склад та повноваження таких судових органів як: Європейський Суд Правосуддя, Суд Першої Інстанції, судові палати Європейського Суду Правосуддя.

У шостому питанні необхідно проаналізувати статус Європейської Ради. Порядок обрання та повноваження Президента Європейської Ради, спираючись на положення Лісабонського договору (Договору про реформи).

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. III. Организация проведения государственной экспертизы
  3. III. РЕСУРСНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ОРГАНИЗАЦИЙ ТОРГОВЛИ
  4. L Организационная часть.
  5. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  6. Американский и японский подходы к организации менеджмента.
  7. АНАЛИЗ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ
  8. Анализ финансовой устойчивости организации
  9. Анализ финансовых результатов деятельности организации
  10. Б- Суточный баланс воды в организме.
  11. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  12. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела та література | Тема 4. . Основи правового статусу людини і громадянина в ЄС (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.