МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ConversationSeán (shaw*n); Táimid ag baile arís (TAW*-mid eg BAHL-e uh-REESH). We're home again. Máire (MAW*-re): Táimid, taréis bheith inÉirinn trímhí(tuhr ay*sh ve in AY*R-in tree vee). We are, after being in Ireland three months. Seán: Céardésin ar an tsíleáil? (kay*rd ay* sin er un TEEL-aw*-il) What's that on the ceiling? Máire: Spota uisce, go cinnte (SPOH-tuh ISH-ke, goh KIN-te). A water spot, for sure. Seán: Tápiopa briste thuas an staighre, is dócha (taw* PEEP-uh BRISH-te HOO-uhs un STEYE-ruh, is DOHK*-uh). There's a pipe broken upstairs, probably. Irish Lesson 25 PRONUNCIATION REVIEW Three consonants whose pronunciation we can study together are "b, p, m". If a vowel nearest any of these in a word is "a, o, u", the consonant gets its broad sound. You make it by protruding the lips, then pronouncing the sound to resemble the corresponding English sound. Try: bád, buan (BOO-uhn), bac (bahk), bocht (bohk*t), bun (bun); blas (blahs), blúire (BLOO-ir-e), bradán (bruh-DAW*N), brón, brú(broo). pá, Pól, púdar (POO-duhr), paca (PAH-kuh), póca (POH-kuh), punt (poont); plab (plahb), pláta (PLAW*-tuh), prás (praw*s), próca (PROH-kuh). má, mór, muc (muk), maith (mah), mar (muhr), mol (muhl), mullóg (mu-LOHG), mná(muh-NAW*). Sometimes a slender vowel follows the broad consonant sound, and an "a, o, u" is placed between to indicate this. The result in pronunciation is a sound like that for the English "w" between consonant and vowel. Examples: bain (bwin), buidéal (bwi-DAY*L), buí(bwee), buile (BWIL-e), puinn (pwin), moil (mwil). You can see why this is so when you form the broad "b, p, m" and then change to the (i) or (ee) sound in the examples above. For the slender "b, p, m" sounds, bring the lips in close to the teeth and spread the lips slightly as if you were beginning to smile. Then pronounce the letters. Examples: béal (bay*l), bia (BEE-uh), blian (BLEE-in), bleachtaire (BLAK*-tuhr-e), breac (bir-RAK), bréan (BRAY*-uhn). pé(pay*), pian (PEE-uhn), pic (pik), plé, preab (pir-RAB), príosún (pree-SOON). mé(may*), milis (MIL-ish), mian (MEE-uhn), meil (mel).
|
||||||||
|