Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Irish Lesson 49

Pronunciation

The letter group "igh" at a word end usually gets the sound (ee), sometimes shortened and sometimes nearly the full length that an "í" would have. In some parts of Ireland, the sound retains a faint (g) at the end, so that "suigh" would be (sig).

Some examples: suigh (si), luigh (li), ceannaigh (KAN-ee), imigh (IM-ee), bailigh (BAHL-ee).

The síneadh fada is generally not found on the "i" of final "igh," but a few words have it to prevent doubt: cloígh (klee), defeat.

Pronunciation Exercise

Read this passage slowly without looking at the key below it. Then read it a second time, making use of the key if you are unsure. Do not try to make sense of the words; concentrate on the pronunciation and on grouping the words into phrases:

Le tamall anuas, léitear cead cainte ar mhodh an aistriúcháin. Bhífleále bheith faoin phíce atáina láimh, agus saothar liteartha a bhfuil ráite cheana féin. Idir fhorbairt agus uile i gCois Fharraige le pinsin mhaithe acu do na glúnta atáag teacht taobh istigh go raibh seilbh acu tríchéim san obair, le foilsitheoireacht oideachais.

le TAH-muhl uh-NOO-uhs, LAY*-tyuhr kad KEYENT-e er vwoh un ASH-troo-k*aw*in. vee flaw* le ve fween FEEK-e taw* IN-uh LAW*-iv, AH-guhs SAY*-uhr LI-ter-huh uh vwil RAW*-tye HAN-uh fay*n. ID-ir OHR-birt AH-guhs IL-e i gish AH-rig-e le PIN-shin VWAH-e ah-KUH duh nuh GLOON-tuh taw* uh TYAHK*T tay*v ish-TEE goh rev SHEL-iv ah-KUH tree hyay*m suhn OH-bir, le fwil-shi-HOH-i-rahk*t i-DAHK*-hish.




Переглядів: 332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Reading Exercise | Grammar

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.