Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5: «Психологія школяра»

Молодший шкільний вік

Соціальна ситуація розвитку визначається зміною соціальної ролі дитини, появою нових обов’язків, стандартизацією умов життя, що впливає на стосунки з однолітками, батьками і вчителями. Шкільна дисципліна вимагає дотримання певних правил поведінки, що вимагає вміння регулювати поведінку, підпорядковувати діяльність свідомо поставленим цілям. Відносини з однолітками визначаються переважно такими нормами, як успішність в навчанні, виконання вимог дорослих. Стосунки школярів з учителем складаються в процесі навчальної діяльності, є діловими та стриманими. Вчитель виступає для молодшого школяра зразком дій, суджень і оцінок. У домашніх справах у дитини також з’являється певне коло прав і обов’язків, що перебудовує відносини з батьками на новий рівень.

Провідна діяльність – навчальна, цілеспрямована діяльність учнів, результатом якої є розвиток особистості, інтелекту, здібностей, засвоєння знань, оволодіння уміннями та навичками. Важливою умовою організації навчальної діяльності є підтримання пізнавального інтересу. Безпосередній інтерес до знань потрібно постійно підтримувати:

- необхідно створити позитивну пізнавальну атмосферу;

- забезпечити успіх в навчанні (контроль);

- стимулювати творчі сили дитини, забезпечуючи свідоме оволодіння знаннями;

- формування впевненості у власних силах і здібностях.

На розвиток молодшого школяра впливають заняття художньою творчістю, музикою, спортом.




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дошкільне дитинство | Основні психологічні новоутворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.