Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підлітковий вік

Соціальна ситуація розвитку визначається тим оптимальним оточенням, яке забезпечує успішний розвиток особистості. Вона охоплює спілкування із світом дорослих, в якому виділяються близькі дорослі та ті, що є представниками суспільства і спілкування із світом однолітків. Спілкування з дорослими змінюється в бік збільшення тієї категорії дорослих, які є носіями соціальних функцій по відношенню до підлітків. У спілкуванні з батьками прояв самостійності та незалежності у вирішенні певного кола проблем. Той прошарок соціальної ситуації розвитку підлітків, який стосується спілкування з однолітками, характеризується більшою диференціацією у порівнянні з попереднім віковим періодом, тобто виділяються різноманітні групи спілкування: друзі, групи за інтересами, групи симпатії та антипатії, статусні групи тощо. Для підлітка важливе входження в певну референтну групу однолітків, спілкування з якими, віддаляє важливість навчання, спілкування з рідними.

Провідна діяльність є тим оптимальним видом активності, який спричиняє успішний розвиток основних психічних новоутворень у підлітків – це інтимно-особистісне спілкування, суспільно-корисна діяльність, навчальна діяльність.

Навчальна діяльність підлітків відрізняється від такої у молодших школярів, по-перше, зміною у мотивації через збільшення відсотку та урізноманітнення соціальної мотивації, а по-друге, збільшенням вимог до організації і самоорганізації навчальної діяльності. У ставленні до навчання розвивається прагнення до самоосвіти з метою оволодіти знаннями, необхідними для майбутньої професії.




Переглядів: 314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні психологічні новоутворення. | Основні психологічні новоутворення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.