МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модуль ІІІ. Педагогічна психологіяТезаурус до теми 7: «Психологія навчання» У педагогічній психології, педагогіці, загальній дидактиці розрізняють дві взаємопов’язані сторони освітнього процесу: навчання (teaching), яка здійснюється педагогом і учіння (learning) – здійснюється учнем. Теорії навчання Теорія поетапного формування розумовий дій П.Я. Гальперіна Дана концепція представляє загальні психологічні основи формування знань, умінь, навичок за раніше створеними властивостями на основі певного плану і програми їх поетапного розвитку. Засвоєння дитиною знань відбувається в процесі діяльності, в результаті виконання нею дій, внаслідок чого вона вчиться думати. Дії, до того як стати розумовими, узагальненими, скороченими і освоєними проходять через перехідні етапи: 1. Формування мотивів до засвоєння дії; 2. Етап складання схеми орієнтовної основи дії (ООД), уточнення, перевірка рівня її усвідомлення. Три типи ООД: - конкретний орієнтир (неможливість переносу) - узагальнений готовий (можливість переносу - узагальнений, винайдений учнем (можливість переносу і ефективність запам’ятання); 3. Етап формування дії в матеріальній (матеріалізованій) формі на основі образів і схем (при засвоєнні лічби дитина спочатку рахує конкретні предмети). Для узагальнення дії в навчальну програму включаються задачі, що відображають типові випадки її застосування; 4. Етап символічного здійснення дії засобами мови (спілкування дитини і дорослого). Всі елементи дії представлені і формі зовнішнього мовлення, дії проходять подальше узагальнення, але не автоматизовані; 5. Етап виконання дії в зовнішньому мовленні. Дія виконується беззвучно, без прописування (промовляється про себе); 6. Етап формування дії у внутрішньому мовленні. Дія набуває автоматизму.
|
||||||||
|