Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результатів аналізу

Правильність та відтворюваність результатів аналізу. Похибки аналізу. Систематичні та випадкові похибки. Причини виникнення похибок. Виявлення похибок методами математичної статистики. Математична оцінка правильності результатів аналізу. Оцінка адекватності двох методів аналізу. Визначення відповідності результатів аналізу вимогам стандарту.

Підготовка до проведення аналізу

Визначення завдань аналізу. Науково-дослідні завдання аналізу.

Підготовка проб матеріалу до проведення аналізу. Відбір середньої проби. Методи фазового аналізу проби — мікроскопічні, фізичні, фізико-хімічні. Розрахунок кількості проби необхідної для проведення аналізу.

Вибір методики аналізу. Переведення досліджуваної речовини у форму, зручну для проведення аналізу. Методи переведення проби в розчинний стан: розчинення у воді, кислотах, лугах, сплавляння, розклад, переведення в комплексні сполуки.

Оформлення результатів аналізу. Основні типи досліджуваного матеріалу в фармації — лікарські препарати, лікарські форми, лікарська сировина, біологічний матеріал. Аналіз повітря, води, мінералів, металів. Аналітичні реагенти та вимоги до них.

Підготовка реагентів. Приготування розчинів реактивів.

III. ЯКІСНИЙ АНАЛІЗ

Завдання якісного аналізу. Методи якісного аналізу та їх класифікація. Макро-, напівмікро- та мікроаналіз. Систематичний та дробний аналіз. Якісні хімічні аналітичні реакції та їх класифікація: групові та дробні, мікрокристалоскопічні, краплинні, осадові, кольорові. Пірохімічні реакції (аналіз). Інструментальні методи якісного аналізу. Вимоги до аналітичних реакцій. Специфічність, чутливість, відтворюваність реакцій. Способи підвищення чутливості реакцій. Маскування та демаскування йонів. Посуд і прилади якісного аналізу. Техніка роботи в якісному аналізі. Правила роботи та організація робочого місця. Техніка безпеки. Ведення лабораторних журналів.

Виконання окремих аналітичних операцій: проведення реакцій, фільтрування, центрифугування, випаровування, висушування, прожарювання, випробовування на розчинність, сплавлення. Методи виділення та розділення речовин хімічні та фізико-хімічні. Аналітична класифікація катіонів: кислотно-основна, сульфідна, фосфатна. Групові реагенти катіонів та умови їх застосування.

Аналітична класифікація аніонів. Групові реагенти аніонів. Зв'язок аналітичних класифікацій йонів з періодичною системою Д.І.Менделєєва.




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гетерогенних процесів | Якісний аналіз катіонів та аніонів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.