МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Якісний аналіз катіонів та аніонівГрупові та загальні реагенти, які використовуються в аналізі катіонів: основи, кислоти карбонати, фосфати, сульфати, оксалати, сульфіди, 8-оксихінолін, α-нітрозо-β-нафтол, дитизон та ін. Практичні роботи. Індивідуальні реакції катіонів s-, р- та d-елементів: літію, натрію, калію, срібла, ртуті (І), свинцю, барію, стронцію, кальцію, магнію, алюмінію, олова, цинку, хрому, миш'яку, вісмуту, сурми, заліза, марганцю, ртуті (II), кобальту, нікелю, міді, кадмію. Групові реагенти на аніони: солі срібла, барію, свинцю, кальцію, ртуті, стронцію та ін. Практичні роботи. Індивідуальні реакції аніонів: хлорид-, бромід-, йодид-, бромат-, фторид-, йодат-, ціанід-, роданід-, сульфід-, сульфат-, тіосульфат-, сульфіт-, фосфат-, борат-, карбонат-, нітрит-, нітрат-, ацетат-, хромат-, дихромат-, оксалат-, саліцилат- йонів. Аналіз сумішей катіонів та аніонів. Попереднє дослідження проби. Підготовка проби до аналізу. Систематичний хід аналізу сумішей катіонів за кислотно-основною, сульфідною та фосфатною класифікацією. Дробний аналіз сумішей катіонів. Систематичний хід аналізу суміші аніонів. Дробний аналіз суміші аніонів. Хроматографічні методи аналізу сумішей. Тонкошарова, осадова, колонкова хроматографія. Екстракційні методи розділення катіонів. Практичні роботи. Аналіз сумішей катіонів за кислотно-основною класифікацією. Аналіз суміші аніонів. Аналіз сумішей солей екстракційними та хроматографічними методами. IV. КІЛЬКІСНИЙ АНАЛІЗ Завдання кількісного аналізу та його значення в підвищенні якості продукції та медикаментів. Розвиток такласифікація методів кількісного аналізу. Розрахунки в кількісному аналізі. Апаратура та посуд кількісного аналізу. Аналітичні ваги. Калібрування посуду та правила роботи з ним. Техніка роботи в кількісному аналізі: зважування, розчинення, осадження, фільтрування, промивання, висушування, прожарювання. Реагенти для кількісного аналізу та вимоги до них.
|
||||||||
|