Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модельний ряд

Технічний параметр, характеристика Значення параметрів
Найбільша границя зважування (НГЗ) на вісь, т
Ціна поділки, кг
Клас точності за ГОСТом 29329 середній
Час роботи від акумулятора, год
Вага комплекту ваг, кг 102,2
Габарити вагової платформи, мм 400х720
Діапазон робочих температур, °С від -30 до +50
   

Особливості автомобільних ваг цього типу:

1. Інтерфейс вагового терміналу російською мовою;

2. Здатність працювати у важких погодних умовах завдяки надійному захисту датчиків від пилу і вологи;

3. Підкладні автомобільні ваги відрізняються мобільністю, простотою транспортування та встановлення, високою функціональністю;

4. Живлення від вбудованого акумулятора з можливістю підзарядки від мережі змінного струму 220В або від бортової мережі автомобіля;

5. Можливість об'єднання до 12-ти платформ в одну систему;

6. Гумові пандуси надійно кріпляться до платформи за допомогою z-подібних замків і дозволяють уникнути зміщення ваг при наїзді автомобіля.

Автомобільні ваги для зважування спецтехніки

Переваги автомобільних ваг цього типу:

· Платформа ваг розрахована на інтенсивну експлуатацію автомобіля з навантаженням від 5т до 80т на вісь автомобіля;

· Ширина платформи 4,2 м;

· Залізобетонна платформа не схильна до корозії, датчики з нержавіючої сталі мають найвищий ступінь захисту - IP68;

· Похибка при експлуатації складає менше 0,1%;

· Стабілізація показань відбувається швидше, ніж у ваг з металевою платформою, тому що вага платформи складає 35т і більше, тому ваги володіють великою пропускною здатністю;

· Немає необхідності в вантажопідіймальному крані при монтажі та встановленні ваг;

· У конструкції ваг застосовуються спеціальні датчики, які обладнані резинометалевими амортизаторами, що забезпечують додатковий захист від блискавки і захист від динамічних навантажень.


Читайте також:

  1. Модельний експеримент у сучасній медицині.
  2. Модельний ряд
  3. Модельний ряд




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ваги підкладні | Технічні умови ТУ У 29.2-19377931-001: 2006 узгоджені з відповідними службами “Укрзалізниці”. Ваги внесені до Державного реєстру України за № У2270-06.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.