МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Технічні умови ТУ У 29.2-19377931-001: 2006 узгоджені з відповідними службами “Укрзалізниці”. Ваги внесені до Державного реєстру України за № У2270-06.Вагонні ваги (ваги залізничні) призначені для статичного зважування всіх типів залізничних вагонів при комерційних і технологічних операціях на промислових підприємствах. Перевага вагонних ваг: · Двухплатформенная або трехплатформенная конструкція дозволяє зважувати всі типи вагонів; · Кожна з платформ за характеристиками міцності розрахована на навантаження масою від 100 т; · Визначення поперечного і поздовжнього зміщення центру ваги вагона; · Програмне забезпечення відповідає вимогам «Укрзалізниці», дозволяє здійснювати реєстрацію зважувань і вести їх повноцінний, незалежний облік; · Ваги допускається встановлювати в місцях завантаження сипучих матеріалів (зерно, вугілля, щебінь) без розчеплення вагонів; · Простота і зручність обслуговування. Вагонні ваги представляють собою: · Дві платформи, розділені проміжком. Габарити платформ і проміжку вибираються в залежності від типів залізничних вагонів, які будуть зважуватися на вагонних вагах. Кожна з платформ за характеристиками міцності розрахована таким чином, що дозволяє навантажувати її масою до 100 т і дозволяє здійснювати проїзд за вагами локомотива. · Три платформи встановлюються «в стик» одне одного. Дана конструкція дозволяє зважувати всі типи залізничних вагонів. Кожна з платформ по міцності розрахована таким чином, що дозволяє навантажувати її масою до 100 т. Така конструкція ваг в основному використовується на підприємствах гірничо-металургійного комплексу. Функції вагонних ваг: · Контроль рівномірності завантаження вагона; · Індикація маси зважуваного вантажу у вагони; · Індикація маси зважуваного вантажу по кожній платформі (візку) і по бортах вагона; · Встановлення системи відеоспостереження для візуального контролю розташування вагона на вагах (опція); · Передача даних на ПЕОМ по каналу зв'язку RS - 232/485 або як опції по TCP/IP, GSM.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|