Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Акти Кабінету Міністрів України

 

Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції України і законів України, актів Президента України приймає на своїх засіданнях у межах своєї компетенції постанови і розпорядження, обов'язкові для виконання на території України.

Постанови — це акти Кабінету Міністрів України, що мають нормативний характер, найбільш важливе або загальне значення та містять правові норми, які відповідають положенням Конституції і законам, актам Президента України.

Розпорядження — це акти з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань, що їх видає Кабінет Міністрів України. Порядок підготовки проектів постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України закріплюється Положенням про підготовку проектів постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України.

Кожен член Кабінету Міністрів України має право виступити з ініціативою прийняття актів Кабінету Міністрів України.

Підготовка проектів постанов, інших нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України здійснюється міністерствами, а у разі потреби — за участю інших центральних органів виконавчої влади із залученням, за згодою, народних депутатів України, науковців, інших фахівців. Для оплати праці фахівців, залучених до робочих груп з підготовки проектів постанов та проектів законів у бюджеті Кабінету Міністрів України формується спеціальний цільовий фонд, порядок використання якого затверджує Кабінет Міністрів України. З цією метою можуть залучатися також кошти недержавних фондів та громадських організацій.

Усі проекти нормативних актів, підготовлені для розгляду Кабінетом Міністрів України, направляються одному з віце-прем'єр-міністрів України згідно з розподілом повноважень між ними.

Віце-прем'єр-міністр України у разі незгоди з положеннями отриманого проекту дає його ініціатору аргументовану відповідь у письмовій формі у 10-денний строк. У разі схвалення віце-прем'єр-міністром України отриманого проекту нормативного акта він направляє його на експертизу Міністерству юстиції та відповідним центральним органам виконавчої влади України. Проект нормативного акта може бути направлений на експертизу або для дачі висновків у наукові установи, місцевим державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування, об'єднанням громадян та іншим організаціям чи окремим фахівцям, а також опублікований за рішенням віце-прем'єр-міністра України для обговорення та збору пропозицій.

За результатами експертизи проекту нормативного акта віце-прем'єр-міністр України візує його і разом з висновками експертизи направляє на розгляд Кабінету Міністрів України.

Рішення у формі постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України приймаються шляхом голосування на засіданнях Кабінету Міністрів України.

Постанови Кабінету Міністрів України приймаються більшістю голосів від загальної чисельності Кабінету Міністрів України. Розпорядження Кабінету Міністрів України приймаються більшістю голосів членів Кабінету Міністрів України, присутніх на засіданні. За рівної кількості голосів голос Прем'єр-міністра України є вирішальним.

У разі якщо проект рішення Кабінету Міністрів України Прем'єр-міністр України не підтримує, воно не може бути прийнято.

Акти Кабінету Міністрів підписує Прем'єр-міністр України. Постанови Кабінету Міністрів України, які мають нормативний характер, після підписання Прем'єр-міністром України направляються Міністерству юстиції України для включення їх до Єдиного державного реєстру нормативних актів у порядку, визначеному законом, та опублікування у газеті «Урядовий кур'єр» та «Офіційному віснику України». Вони набирають чинності з дня офіційного опублікування, якщо ними не встановлено більш пізній строк набрання чинності. У випадках, передбачених законом, постанови Кабінету Міністрів України або їх окремі положення, що містять інформацію з обмеженим доступом і не визначають прав та обов'язків громадян, не підлягають опублікуванню і набирають чинності з дня прийняття, якщо ними не встановлено більш пізній строк набрання чинності.

Розпорядження Кабінету Міністрів України набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо ними не встановлено інше, але не раніше дня їх прийняття. Вони доводяться до відома їх виконавців Секретаріатом Кабінету Міністрів України і у разі потреби офіційно оприлюднюються.

Крім постанов і розпоряджень, Кабінетом Міністрів України на засіданнях можуть оформлятися відповідні протокольні рішення. Протоколи засідань готуються Секретаріатом Кабінету Міністрів України і розсилаються членам Уряду та іншим організаціям за списком, що його затверджує Урядовий секретар, і доводяться до виконавців у вигляді виписок. Контроль за виконанням протокольних рішень здійснює Секретаріат Кабінету Міністрів України, який готує інформацію Прем'єр-міністру про стан виконання вказаних доручень.

 


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  3. Аграрні закони України
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  7. Адміністрація Президента України
  8. Адреси бібліотек України
  9. Акти Верховної Ради України
  10. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  11. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 3204

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи діяльності Кабінету Міністрів України | Апарат Кабінету Міністрів України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.052 сек.