МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
You want to do the following during the call.1. Tell the Marketing Director when and where the focus group takes place. Details are: Commercial Institute, Paris; date/time: Friday 29 March, at 14.00. 2. Note down the name of the person who the Marketing Director wishes to invite to the focus group. 3. Answer the questions about last month’s sales results in France. Details are: total sales were 3.2 million euros; sales were 8% higher than the same period last year. CASE STUDY Kristal Water Background Kristal is bottled water, manufactured by a US company, Hamilton Food and Drink Producer (HFDP). According to HFDP, it comes from a spring deep under the rocks of Alaska, US. It is advertised as the purest water in the world. It has few minerals, and nothing is added to the water to change its taste. The water is targeted at people who want to have a healthy lifestyle.
The launch Kristal was launched last year in California, US. It was advertised in health magazines with the slogan “there is no purer drink in the world.’ It is sold in clear glass bottles, in 1-liter size. Its price is 3$, which is higher than most competing brands. The brand name Kristal is printed in large black letters on the label, with a picture of a waterfall. The water is available in delicatessens and health food shops. After six months, it was clear that the product launch was a failure. Sales were 60% below forecast, and very few people knew that there was a new bottled water product named Kristal. The Marketing Director interviewed members of the public to find out what was going wrong. Listen to some typical comments from consumers. Make notes. (Market Leader Pre-Intermediate Unit 7 Recording 7.9)
Task Work in pairs. Each group is a team in the Marketing Department. Hold a Meeting to discuss what you should do to improve sales of Kristal. Use the Questions in the box below as a quide. Present your ideas to the other teams in the Marketing Department. As a whole department, hold a meeting and decide what the company must Do to improve the sales of Kristal.
Questions
|
|||||||||
|