МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ex. 5 Tones for comparison.
Unit 9 Falling-Rising Tone These always fall then rise, the end pitch being lower than the start. Unit FR can occur on a monosyllable or may extend over several syllables. Only the one on which it starts (falls) is important and the rise may begin on a weak syllable. It is used to link one clause to another; make polite contradictions; or (very commonly) to imply something beyond what is actually said.
e.g.: It's not at five. Sorry ________________ ____________
________________ ____________ I haven't got a big kitchen. (implies: I've got a small one.) I haven't got a big kitchen. (implies: But I've got a big bathroom/lounge/bedroom) The choice of which syllable carries the nuclear tune can have a crucial effect on meaning. Divided PR is always split across words. Both fall and rise begin on strong syllables, focusing attention on two words instead of one. The syllables between the fall and the rise are always on a very low level.
e.g.: That's all right. ________________________
________________________
Fall-rises are used sometimes to make your reading not so monotonous or to make your conversation livelier. FR is used also in non-final intonation-groups to emphasize the prominent words or for the purpose of contrast to another part of the utterance. Ex.1 Model:Yes. ___________
___________
Ex.2 Model: Show me. ________________________
________________________
Ex. 3 Model: Yousaid she was. ________________________
________________________
Ex. 4 Model: That's right ________________
_________________ Do be quick ________________
_________________
Ex. 5 Model: I beg your pardon. ________________
_________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|