МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ex. 4 Read out the mini-dialogues conveying the suggested attitude.1 A: What are your plans for the holiday? – B: I haven’t made up my mind yet. (serious, neutral) 2 A: Why have you refused to come? – B: I was unwell (reserved). 3 A: Why was Jack reported to the police? – B: He stole a suitcase! (involved). 4 A: What do you think of my jacket? – B: It suits you perfectly! (enthusiastic) 5 A: I like that crystal bowl. – B: Which do you mean? (cool, phlegmatic) 6 A: That pen is useless. – B: Would you borrow mine? (friendly) 7 A: What shall I do about the letter? – B; Forget it! (strong, insistent) 8 A: Let’s meet another day. – B: Could I talk to you now? (strong, expecting confirmation) 9 A: When shall I come? – B: Come as soon as you can. (disinterested, cool) 10 A: It’ll take too much time. – B: Will you stick to the point? (insistent). 11 B: Have you met Bess lately? – B: Not since last Sunday. (weighty, serious). 12 A: The most common name in the world is Mohammed. – B: Where did you read that? (neutral) 13 A: What does it cost? – B: More than you think. (protesting, irritated). 14 A: How did you get to the office? – B: I walked. (reserved, calm) Ex. 5 Show the movement of the voice graphically: Low Fall only: Where? Low Fall +tail: Yes, Mary. Low prehead +Low Fall (+tail): He’s a teacher. (Low Prehead+) High Head+ Low fall (+tail): How much does it cost? --More than you can afford. (Low prehead+) Stepping head +Low Fall (+tail): Alice was beginning to get very tired. (Low prehead+) High Fall) (+tail): Much too expensive. Ex. 6 a) match the right verbal context with the answer; b) pronounce the drills with the tone variety proposed in the left column; c) choose the right epithet describing the way you sound. Table 8
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|