Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Speech Exercises

 

Ex. 1 Compare the position of the nuclear stress in the utterances:

1 Fancy you being interested. - Yes, I’m sure you’ll be interested.

2 Harry, being ill is a reason. – This is no serious reason.

3 You know, Nora, I had better get back to bed. – Then you had better stay in bed.

4 You know what I have got to say to you. - Do you happen to know what he said?

5 My goodness, you have been working hard. - Well, I don’t know. What are you doing?

 

Ex. 2 Choose an appropriate context for the following utterances:

1 It’s my final exam tomorrow.

It’s my final e xam tomorrow.

2 Then why don’t you ask his sister about it?

Then why don’t you ask his sister about it?

3 It’s less then three week.

Less than three weeks I think.

4 Now you can start reading.

Now you can start reading.

5 I haven’t read this re port, you know.

I haven’t read this report, you know.

6 Why didn’t George do the same?

Why didn’t George do the same?

Prompts:

1) Why don’t you want to join us?

As far as I know you are taking your first exam tomorrow.

2) I don’t know Peter’s address.

His sister knows everything about it.

3) How long is it before holidays?

It’s only three weeks to Christmas.

4) We’ve finished to write the exercise.

John has already finished the extract.

5) Why don’t you say anything about the work of the committee?

What have the committee included into the report?

6) I don’t feel like going there now.

When do I have to go?

Reading

Read this emotional conversation. Decide how you can best express the appropriate feelings.

 




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ex. 2 Provide an appropriate context for each utterance using prompts. | An extract from «Five green bottles» by Ray Jenkings.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.